Data e postimit: 2012-04-17 12:02:45
Lexime: 9506
Dita e flamurit
Foto
Autori: titilja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dita e flamurit
Shkolla: e kam sekret
Klasa: -
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me qytetaret e vlores. Dhe me te thene e me te bere. U nisem heret ne mengjes me autobus une tili dhe ardi.
Nga dritaret e autobuzit shihnim natyren vjeshtake, qiellin gri, gjethet e zverdhura dhe tek tuk ndonje bujk ne mes te parceles.
Sapo hyme ne rrethinat e Vlores ndihej aroma festive. Flamuret kombetare valeviten neper dritare dhe ballkonet e shtepive. Kjo atmosphere na shoqeroi deri ne qender, ku njerezit te veshur si per dite feste dhe te shoqeruar ne grupe shetisnin pergjate shetitores. Te sheshi I flamurit grupe te polifonise labe te veshura me costumet kombetare te zones ja kishin marre kenges labe. Ishin te shumte ata qe u rrinin perreth duke I degjuar dhe diku ndonjeri I shoqeronte me iso.
Ne vlore kam qene edhe here te tjera por si ne kete dite nuk e kisha pare asnjehere. Festonte I gjithe qyteti. Festonin vlonjatet por festonin te gjithe shqiptaret. Kostumet dhe polifonia labe perziheshin me ato te shqiperise se veriut, kosoves te shqiptareve te maqedonise e atyre tem alit te zi..........

VAZHDIMIN BEJENI VETE.

Vepra te ngjashme
Autori: Aresa Selmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: viti i ri 2016
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo ditë,dhuroni mirësi qdo ditë,jeni pozitiv qdo ditë.Qdoditë është një faqe libri dhe qdo fundvit është fundi i një kapitulli....mis harroni jemi n...
Autori: korabi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria qe kam per ty
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nese nuk dashuron me te vertet.Dashuria nuk shikohet nga bukuria e jashtme dmth e fytyres apo trupit por dashuria shikohet nga bukuria e zemres nga karakteri ...
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: olti muho · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera te medha cdo i njohur shqipetar ka historine e vet disa te njohur ismail kadare ismail qemali luigj gurakuqi isa boletini argjirua skenderbeu etj
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashueia e vertete
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe kurre ai se kupton se nga nje miqesi e vertete lind nje dashutri e thelle .Pra pikerishte keta persona na bejme te vuajme cdo dit...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: Jona Ago · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqesh...
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Butrinti
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti kete fillimet e tij ne shekullin 8 para Krishtit.Per shume kohe Butrinti ishte ne duart e venecianeve,por ne shekullin e 18-te ata u larguan pasi u munden ...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: Flora Xhaferi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muh...




Komentet e fundit!

Emri: anjeza
Email: anjezamuka77@live.fr
Komenti:

Emri: Granit
Email: niti-toli@hotmail.com
Komenti: Urime feesta e 28 Nentoritt

Emri: Verona
Email: verona.ena@live.com
Komenti: Urimee Festaaaaaaaaa e 28 Nentoritt

Emri: Verona
Email: verona.ena@live.com
Komenti: Urimee Festaaaaaaaaa e 28 Nentoritt

Emri: Emri
Email: haxhia_interneti@hotmail.com
Komenti: lesh e keni bo a ehste me t e e vertet

Emri: R......B
Email: i_k@live.com
Komenti: Sysysysysysysy

Emri: endrit
Email: endrit_dona@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: tonini
Email: tonin _fizi@live.com
Komenti: oboboboboboboob

Emri: elhaida
Email: elhaida.aida@yahoo.com
Komenti: mire po ka edhe me mire

Emri: krenare
Email: krenare-12@hotmil.com
Komenti: shum bukurrrr


Emri: alesja
Email: juhuuuu@hotmail.com
Komenti: sa enderrimtare mi gooc

Emri: DESJAN CANI
Email: CANIDESJAN@YAHOO.COM
Komenti: E GJITH VLORA GUMEZHINTE,KLARINETA KENDONTE SA NUK NXIRRTE ME , VALLTARET SHQIPTAR TE TE GJITHA KRAHINAVE I SHOQERONIN DUKE E BERE KETE ATMOSFERE AKOMA DHE ME T E BUKUR . CDO GJE ISHTE E BUKUR ,CDO CEP , CDO NDERTESE, CDO PEME ,I GJITH QYTETYI I VLORES ISHTE ZBUKURUAR NE NJE MENYRE HARMONIKE KU ASGJE NUK MUNGONTE ...! OSE ME SAKT, PER AQ SA ISHTE ISHTE E PERKRYER .DIHET E MIRA NUK KA FUND ,PSH: TE GJITHE MENDOJNE SE VLORA ME 28/11/2012 DO TE JETE ME E BUKUR SE KURRE PER TE VETMEN ARSYE TE 100 VJETORIT TE "DITELINDJES TE SHQIPERISE". ATY DO TE KETE ME SHUM NJEREZ ME SHUM SHQIPETARE NGA E GJITH BOTA. SHQIPERI TE DUA ! E THEM ME PLOT GOJEN QE JAM KRENAR QE JAM SHQIPTAR E THEM ME KRENARI PARA BALLKANI QE JEMI POPULLI ME I VJETER DHE ME KULTUREN ME TE HERSHME E TE BUKUR SE I GJITH BALLKANI...! BY DESJAN CANI !

Emri: donnni
Email: fabio.hysa@gmail.com
Komenti: eeeeeeeeeeeeeee le zzeeeetsheme

Emri: marsel
Email: marsel.musko@ymail.com
Komenti: ahhahahah



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com