Data e postimit: 2020-04-24 20:28:40
Lexime: 3486
Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
Autori: Endisi
Shkolla: Albanet
Klasa: -
Qyteti: Tirane
E-mail: endisi@gmail.com


I dashur gjyshi im,
Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qumësht.. kam lexuar dhe kam parë fotografi që rrinit në radha të gjata për vajguri. Për cfarë duhej vajguri? A mbante erë të keqe?
Ti asokohe ke qenë ushtarak, mami im më tregonte se ajo nuk të takonte me muaj me radhë. Po cfarë bëje maleve, kur ti ishe inxhinier elektronik? Cfare vishnit? Më ke thënë gjithmonë që për një pako gjalpë mund të merrje një kilogram mish...
Më duket shumë cudi që Shqipëria jonë, ky vend i bekuar me tokë, det, mal, ujëra, miniera të ishte aq e varfër, aq e prambambetur... pa dritë elektrike e pa ndricim...Ndoshta, kjo ka qenë arsyeja që sistemi komunist u rrëzua: ekonomia e rrënuar, njerëzit e mërzitur dhe të revoltuar, pasiguria e madhe dhe ndryshimet e nxitura nga Blloku i Lindjes (fillesat me rënien e Murit të Berlinit) mund të kenë nxitur Lëvizjen Demokratike për ndryshim të regjimit politik.
Nga ty, gjyshi im, kam dëgjuar për veprat e shumta që janë ndërtuar me kontribut “vullnetar”, kështu e shpjegon ti punën e detyruar që bënin të dënuarit politikë. Dhe kanë qenë me qindra e mijëra: intelektualë, fetarë, studiues, arsimtarë, tregtarë, etj që humbën fëmijë dhe familje për shkak të burgimit dhe internimit.
Pas rënies së regjimit, a mundën të kthehen në shtëpitë e tyre? A i gjetën rrobat e tyre? A i njohën fëmijët e tyre? Nuk besoj se këto cështje jane zgjidhur per Shqiperine. Jo! Ndryshe, nuk do na drejtoheshin si vend ne “tranzicion”. Asnjëherë nuk e kam kuptuar cfarë do të thotë praktikisht “tranzicioni” për zhvillimin e Shqipërisë.
Ti më ke treguar se shprehja e Lëvizjes së madhe demokratike ishte “E duam Shqipërinë si gjithë Evropa”. Po sot, a thua jemi bërë evropianë me mendje, sjellje, parime, standarde demokratike?
Nuk besoj, po të ishe ti, gjyshi im (që ke qenë njeriu më pozitiv për familjen tonë) i kënaqur nga demokracia shqiptare, nuk do ishe larguar të jetoje jashtë shtetit.
Gjyshi,
Unë kam kërkuar për të gjetur foto të së kaluarës tënde. E kam shumë të vështirë të kuptoj si ka qenë atëherë. Më ndihmo ti, kur të takohemi do flasim edhe për keto foto.

Vepra te ngjashme
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria e fshehur
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë ...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër t...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Qaj Moj Shqipëri
Gezuar 107-vite pavarsi 42-viktima , vdiqën nga një fatkeqësi syri pikon lot dhe shpirti rrjedh gjak u bë vendi , i tëri në zi. Mallkuar qoftë ai tërmet që i'a prishi ,ëndërrat rinis dhe futi nën-dhe përsëgjalli gra - burra p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe dija
Njeriu ka qenë dhe është një qenie,e cila në të shumtën e kohës eksploron.Për të njohur më shumë Botën dhe për të kuptuar rregullat e saj.Si dhe që të zhvillojet e të marrë sa më shumë dritë nga “Dielli i diturisë”.Megjithatë k...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com