Data e postimit: 2012-04-15 13:10:58
Lexime: 8829
Deshira
Autori: Kevin Dodaj
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Deshira
Shkolla: Deshmoret e lirise
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta kisha edhe une, edhe me vone kur
dilja shetitje me prinderit shikoja ndonje femije me biciklete kerkoja edhe une nje biciklete per nga madhesia te tille qe ta ngisja pa problem.
Kjo puna e bicikletes sec me kujton nje histori te vjeter shume vite me pare atehere kur bicikletat ishin luks dhe kur une s’kisha lindur ende. Kete histori ma ka treguar babai te cilit i pelqente te me tregonte histori shpesh te jetuara nga vet ai.
Po ktheheshin nga nje vizite te nje kushuri i babait te tij. Ishin tre, ai babai dhe nena. U duheshin te ecnin nje cope rruge ne kembe per tu kthyer ne shtepi. Kishin pershkruar pothuaj gjysmen e rruges kur befas i zune syte nje djale pothuaj moshatar me te i cili ngiste nje biciklete as te
vogel e as te madhe, te pershtatshme per te. Ai duhesh te ishte rreth 12 vjec. Shihte se si djali manovronte , merrte kthesen apo frenonte dhe i dukej nje mrekulli. Djali me biciklete i kaloi dhe po largohej dhe ky nuk ja ndante syte dhe ne te njejten kohe i kerkonte nenes dhe babait ti blinin
edhe ata nje biciklete. Prinderit nuk i thoshin jo edhe pse nuk i kishin mundesite financiare.
Kalonin dite dhe ai rronte me shpresa se nje dite prinderit do ja blinin bicikleten por ditet po iknin shpejt me pas muajt dhe vitet dhe atij nuk ju plotesua deshira e te pasurit te nje biciklete.
Vetem pasi filloi te punonte vete me rrogen e pare qe mori ne pune bleu nje biciklete aq shume te enderruar.

Vepra te ngjashme
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Iva Bezhani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “MERR SYTE E MI DHE SHIKOJE!”
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje njeri qe e konsiderojne gjysmen e vetes . Por une do preferoja ti rendisja fjalet e mija ne menyre te rregullt ndoshta edhe nen tingujt e ndonje simfonie mag...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukuria
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura... Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te k...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...
Autori: ariol hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: veshje popullore
Veshjet popullore, janë pa dyshim një nga manifestimet më të fuqishme të kulturës tradicionale. Ato janë trashëguese e transmetuese të shumë elementëve, që vijnë nga lashtësia dhe nga koha e mesme, por janë njëkohësisht edhe shprehje e m...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: emily · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ekskursioni me i bukur
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe te shkonim ne Tiran atje do te shkonim te Cineplex pra te kinemaja me pas te blur dhe te city park.Ne u nisem ne oren 8:00,rruga ishte e gjate por ne e ka...
Autori: lirije · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikuar. problemet e botes jane kaq komplekse dhe shikojme qe nuk ekzistojne zgjidhje te thjeshta. kompleksiteti na le gjithnje ndjesine e pafuqise. e megjithate...
Autori: Floresa.G · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur Vjeshte.Të gjitha rrugët janë mbushur me gjethe të thata.Dielli me rrezet e tij te arta ia ka lëshuar vendin shiut dhe motit të freskët.Zogjt shtegtare shkojnë ne vendet e nxehta sepse është ftohët.Gjithashtu stin...
Autori: Çetina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja Por ndjeja per t...




Komentet e fundit!

Emri: elona berisha
Email: suzana.qelaj@postribe.com
Komenti: qa po ban a je mir

Emri: kristi bicja
Email: kristibicja@gmail.com
Komenti: iku i pal detyra

Emri: emiljano
Email: emiljanohoxha@hotmail.com
Komenti: na i hoqe qafe i pal detyra letersie hahahaha

Emri: albialla
Email: albialla@hotmail.com
Komenti: e lezetshme dhe shume faleminderit

Emri: Joni Rakipi
Email: joniboss2011@gmail.com
Komenti: Dionis Gjergji mund te me ndihmosh ti me nje ese me karakteristikat qe kam dhene me lart te lutem sepse vetem te esete nuk jam i mire

Emri: Joni Rakipi
Email: joniboss2011@gmail.com
Komenti: Dionis Gjergji mund te me ndihmosh ti me nje ese me karakteristikat qe kam dhene me lart te lutem sepse vetem te esete nuk jam i mire

Emri: Dionis Gjegji
Email: deni.cs@hotmail.com
Komenti: Faliminderit shume per kete ese me dha nje frymezim shum te madh.Edhe une mendoj si Joni duhet te kishe folur pak me shum rreth deshirave te tua mund ta kishe bere qe ishe ti ai djali qe shpresonte se nje dite prinderit do ti blinin nje biciklete por gjihtsesi shum bukur eseja te pergezoj.

Emri: Joni Rakipi
Email: joni.rakipi@yahoo.com
Komenti: SHUME FALEMINDERIT PER ESENE ,MESUESJA ME DHA 9+ ME THA QE NEQOFTESE DESHIROJA MUND TE MERRJA 10 NESE E PERSERISJA ME DISA KESHILLA TE TJERA,NESE MUNDESH TE ME BESH EDHE NJE ESE TJETER ME KESHILLAT E REJA DO TE ME BESH SHUME PUNE KESHILLAT: MOS U SHPREH ME FJALI TE GJATA RESPEKTO TEMEN E DHENE FOL PER DESHIRA INDIVIDUALE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com