Data e postimit: 2014-12-09 16:49:23
Lexime: 6082
Nga nje koder
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pamja nga kodra
Autori: Tris
Shkolla: Vincenc Prendushi
Klasa: 7B
Qyteti: Durres
E-mail: shantal-koloneci@hotmail.com


Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti une rrethohet nga disa fusha dhe zona kodrinore te cilat perfundojne me kalane madheshtore te Prezes.Po te veshtrojme me kujdes,do te dallojme nga larg dhe Malin e Dajtit qe qendron si nje kurore e bukur qe i shton me teper hijeshi Tiranes.Nga keto kodra dhe fusha nuk shtohet vetem bukuria por edhe ekonomia e komunitetit,pasi ato jane te veshura me ullishta,peme dhe fruta te ndryshme.Po te vazhdojme ne te majte te ketyre kodrave do te na shfaqet pamja e mrekullueshme e zones bregdetare qe fillon me Kepin e Rodonit,Gjirin e Lalzit,Portoromanon,Gjirin e Durresit,Bishtin e Palles dhe vazhdon deri tek Plazhi i Gjeneralit ku ndodhet dhe Kalaja e Turres qe eshte si pike kufitare ndermjet Durresit dhe Kavajes.Por me sy te lire,kur koha eshte e bukur,dallojme Malin e Tomorrit dhe Ishullin e Sazanit qe jane pasuri e madhe per vendin tone,si turistike ashtu edhe ekonomike.

Vepra te ngjashme
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Raport · Tema: reportazh durresi
DURRESI Një vend ku kanë lindur perandorë, dhe personazhe të tjerë të botës antike. Legjenda, rrënoja antike , histori të vjetra, të përziera me ritme të jetës së sotme, plazhe të gjera dhe klimë të butë, një nga portet më të mëdh...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtja e Rozafes
Se ju me zgjodhet mua e jo nuset e tuja, une ketu jam e gezuar edhe pse jam gjysme e mbuluar. Djali per mua eshte drite, e mbrofshin perendite ju ma ruani djalin e ma rritni sa malin. Se une medet veten do te tret lotet e mia do te behen ve...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ne brendesi te kalase se krujes
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: Anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrimi i Beratit
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase. Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Ardit · Lloji: Analize letrare · Tema: Vlora
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë në qytetin e bukur për shumë arsye. Për rivierën e mrekullueshme, ujin e kristaltë, historikun e qytetit.Bregdedi i Blores eshte i gjithi i paster ...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...
Autori: Ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mali i dajtit
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam enderruar kete vend.Mali i dajtit ishte shume i “bukur” aty kishte “shume” gjelberim. Ai ka nje bimesi te dendur dhe kjo e ben Dajtin nje nga siperfa...




Komentet e fundit!

Emri: jyj
Email: cococity1@gmail.com
Komenti: kopjac

Emri: Beatriks
Email: shantal-koloneci@hotmail.com
Komenti: / shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com