Data e postimit: 2014-10-14 20:27:12
Lexime: 2929 |
Kur me zemer je i drejte
Zoti ka me ti fal krejtee
I perkushtohet;
Bashkim Krasniqi
|
|
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
|
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
|
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
|
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."
|
Atje sipër në hapësirë ra një yll
Këtu poshtë në vendin tonë
u rrëzua një qeveri.
|
|
Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"
|
"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"
|
Lulja kosoves
Lulja e kosoves
Ku të ka nda
Nga shoqet e tua
Me lot
Kur te ka këputur
Me dorë të lehtë
Nëna ime
O lulja shkretë
Më thuj q'të ka thanë
Kit të ka dërgue
Të unë me ardhë
Mem përmallue
Mem thanē se e mjer...
|
Thenjet jane pjes e jetes sone,ato na kshillojn ,na mesojn te ecim ne nje rrug me te drejt . Shum her ndodh kur permes tyre e gjejm dhe vetveten....psh..1. kur numroj gjerat me te vlershme ne jet NENEN TIME numroj dy her..2. njeriu i mir eshte kur gabon k...
|
"Heshtja nuk është shenjë ligësie;
Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
|
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
|