Data e postimit: 2014-08-19 09:45:22
Lexime: 4461 |
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. Aty ne hëngrëm pica të shijshme dhe na mirëpriti një kamarier flokëverdhë. Pas kësaj ne shkuam të vizitonim dajat e mi në Tiranë. Atje ndenjëm n...
|
|
I kerkova nje trendafil,por me dha nje trendafil prej diamanti.E mbaj gjithnje prane,ne hene e ne diell;ne shi e ne bore,gjithmone ne perjetesi.
Nje trendafil qe vezullon,me i bukuri nga me te bukurit,me i cmuari nga me te cmuarit.E dua ate trendafil,jo,...
|
KENDIMI
PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE.
KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
|
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per ty muk pershkruhet me fjale.ti me ladhaton me ben te enderroj,ti kujesesh per mua.vec nje gje ta dish ti je engjelli me i shtrenjte per mua.te dua
|
ky tregimdo tju frymezoje qe te pasroni mjedisin
|
Dita ime fillon kështu:
Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
|
Pushimet verore
Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni
Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
|
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
|
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...
|
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
|
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar.
Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
|
MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA S...
|
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti ku jetoj na ofron shume gjera,shume zbavitje por mua me pelqen shume fshati.Qetesia e tij te mbeshtjell si nje lekure e dyte ne muzgun e mbremjes kur punet ...
|