Data e postimit: 2014-02-01 18:09:41
Lexime: 4782
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri .

Vepra te ngjashme
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: merushe · Lloji: Ese filozofike · Tema: fjala
Diskutojmë për pasuritë dhe askush këtu nuk thotë se cilat janë rrugët e pasurimit në Shqipëri. Nëse 5% e popullsisë ka para të pafund dhe miliona, a më thoni se çfarë u bë me 90% të mbetur pa pasuri. Si shpjegohet se në vitin 1991 ikëm...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Beki Dodaj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Monolog i ndertuar ne baze te pyetjeve
Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MOs ndoshta mbeta vetem ne mes te kesaje erresire??Por prisni.Mos,mos ndoshta pashe nje drite?? Oh po !!.....Po po ja tek eshte une po e shoh.Eh sa e lumtu...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Materia
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Qaj Moj Shqipëri
Gezuar 107-vite pavarsi 42-viktima , vdiqën nga një fatkeqësi syri pikon lot dhe shpirti rrjedh gjak u bë vendi , i tëri në zi. Mallkuar qoftë ai tërmet që i'a prishi ,ëndërrat rinis dhe futi nën-dhe përsëgjalli gra - burra p...
Autori: Adela D · Lloji: Tekst filozofik · Tema: natyra njerzore, imagjinata
Sikur te shihni permes syve te mi, nuk e di a do frikesoheshit nga horrori i fshehur ne erresiren frikacake apo do intrigoheshit per pak me shume drite. Kjo sepse vendi ku mendja ime udheton eshte si natyra humane. Diten sheh mrekullira mbinjerzore, nje...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Syri shikon aty ku dhemb shpirti"
Autori: Vasiola Duda · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shp...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !!!!
"Lule Të Vetmuara" Mendime n'letër ,të shkruara Mall dhe dhimbje të pa shuara, Aty ku syri, po të sheh dritë çdo Gjë po duket terr ,ndjenja të pa Harruara. Me lekun ,blihet vetura Ama nuk ndryshohet, gjuha Shkolla thojn ta...
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Autizmi
Ata janë si ne! Ata janë si gjithë fëmijët e tjerë qeshin , lodrojnë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: ERDI GORENCA · Lloji: Poezi lirike · Tema: POEZI
O atdhe!me je dashur sa me ska; me je nene me je moter e vella. Nga cka rrotull me i shtrenjti ti me je; je me i miri nga cdo qe ka ky dhe Ty perdite nena ime te ka pare dhe yt ne fund ate e pati marre. Numeruar ti pat syri i saj tek ti lindi tek...
Autori: Enis Shala · Lloji: Poezi personale · Tema: I humbur, Pa zgjidhje, Pa rrugëdalje, Shpresë
Ke rene posht… posht nder rrug! nuk shef gjurme t’et shpie ne ndonje prug. ne nje nate aspak te qet ndihesh i frikesuar,, i tmerruar nuk ke zgjidhje, ndihesh shume i zemeruar gjindesh ne nje vend… ku eshte i paidentifikuar, dhe je shume i ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com