Data e postimit: 2019-02-25 14:04:50
Lexime: 4653
shkrimtaret shqiptare
Lloji: Pershkrim
Tema: shkrimtaret
Autori: zhulia
Shkolla: koli gosho
Klasa: 7a
Qyteti: pogradec
E-mail: fiqirallushi@yahoo.com


dritËro agolli

Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra, ese, drama dhe romane.
Lindur: 13 tetor 1931, në Menkulas
Vdiq: 3 shkurt 2017, në Tiranë

Lasgush poradeci

Llazar Sotir Gusho ishte poet dhe shkrimtar shqiptar i njohur me pseudonimin Lasgush Poradeci.
I lindur: 27 dhjetor 1899, në Pogradec
Vdiq: 12 nëntor 1987, në Tiranë
Edukimi: Universiteti i Grazit
Në vitin 1933, u botua vëllimi i tij i parë “Vallja e yjeve”, dhe më 1937, u botua vëllimi i dytë “Ylli i zemrës”.
Naim frashËri

Naim Frashëri ishte poet shqiptar, shkrimtar dhe një nga patriotët më të shquar të lëvizjes kombëtare shqiptare për pavarësi nga Perandoria Osmane.
Ka lindur: 25 maj 1846, Frashër
Vdiq: 20 tetor 1900, Kadıköy, Stamboll, Turqi
Ai u shqua për lirikën e tij patriotike me temë aktuale (vjershat “Gjuha shqipe”, “Korçës” 1887), u këndoi me pasion të rrallë mallit dhe bukurive të atdheut (“Bagëti e bujqësia”).
Mitrush kuteli

Mitrush Kuteli ka lindur më 13 shtator 1907 në
Pogradec, Shqipëri dhe vdiq më 4 maj 1967 (59 vjeç) në Tiranë.
Vepra letrare të tij janë vëllimet: "Netë shqiptare","Tregime të moçme shqiptare" etj. Si përkthyes ai pasuroi kulturën shqiptare me Kryevepra të letërsisë botërore.
Ismail kadare

Ismail Kadare është një poet, eseist dhe dramaturg. Ai ka qenë një figurë udhëheqëse letrare në Shqipëri që nga vitet 1960. I lindur: 28 janar 1936 (mosha 82 vjeç), Gjirokastër.
Frymëzime dialoshare (1954), Ëndërrimet (1957), Shqipëria dhe tri Romat, përbëjnë titujt kryesorë të veprës poetike të Kadaresë.

Ndre mjeda

Ndre Mjeda ishte një prift shqiptar, filolog, poet dhe një aktivist i zgjimit kombëtar shqiptar.
I lindur: 20 nëntor 1866, Shkodër
Vdiq: 1 gusht 1937, Shkodër
Poema romantike e njohur Vaji i bylbylit u shkrua më 1887. Poema tjetër romantike është I tretuni, vjersha Shtegtari, Malli për atdhe, Gjuha shqype, Bashkoniu !etj.

Vepra te ngjashme
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Elvira Mani · Lloji: Poezi lirike · Tema: behet fjal per vdekjen e naim frasherit
Vdiq Naimi!Vdiq Naimi! Moj e mjera Shqiperi! Mëndje-larti,zemer-trimi, Vjershëtori si ai Vdiq Naimi,po vajtoni Shqipetarka,Shqipetar! Naimin kur ta kujtoni Mos pushoni duke qar..!!!! Vdiç Naimi,Naim-beu! Vajti te Zoti me te vertet: Qysh u...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Ndre Mjedës I madh Na la poezitë Mrekulli . . . Atdheta...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: ska rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dasma shkodrane
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hershëm më të njohur të pikturës shqiptare. U lind në Shkodër dhe filloi të vizatonte dhe të bënte akuarele që në moshë të re (1871-1874). I ndih...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...




Komentet e fundit!

Emri: cnjjj3jj3cb
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: ne internet i ke marr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com