Data e postimit: 2017-05-14 11:44:05
Lexime: 6654
Peshorja e jetes
Lloji: Pershkrim
Tema: Klasa ime
Autori: Erjona Krasniqi
Shkolla: Shkolla fillore'Deshmoret e kombit'
Klasa: 6C
Qyteti: Baran
E-mail: Jona_Nisi@hotmail.com


Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E pranojme.Ne jemi VI-3 ne baran.Kemi miresjellje ndaj arsimtareve.Tani kohen e fundit e bame fotografine e klases te gjithe ishin te lumtur.Une ne klasen time isha e vetmja qe bera 2 fotografi.Njeren me klase ndersa tjetren me arsmtarin tim te preferuar.Ne si klase kemi vullnet ndoshta paksa me mesime ma ulet jemi por ky eshte hovi yne.

Vepra te ngjashme
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Klasa
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; nga fillorja ne 9-vjecare. Do te me marre malli per shume gjera nga fillorja. Shoket ,mesueset dhe ngjarjet qe kami kaluar ate kohe jane te paharrueshme. Nj...
Autori: anila · Lloji: Leter · Tema: shoqja e ngusht
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: ermal · Lloji: Tregime erotike · Tema: ne klase
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te fli...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Dea Bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: Klasa jone
KLASA JONE Klasa jone ngrotesi Ne te jane gjith shok e shoqe Eshte ajo gjithnje e para Kur mer pjes neper gara REFREN 2 Klasa jon,klasa jon Vater ku fitohet dituri Puna jon,puna jon Nje garanci per te bukuren ardhmeri Klasa jone lule e...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Poezi personale · Tema: SHKOLLA
ME SHOKE DHE SHOQE JEMI NE NJE KLASE, SECILI PREJ NESH KA TE DREJTE TE FLASE. LIRSHEM DHE BUKUR SHFAQIM MENDIMET, POR VENDIN KRYESOR E ZENE MESIMET. EDHE KUR LUAJME S'I HARROJME MESIMET, QE TE DALIM MIRE NE TE GJITHA TESTIMET.
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...




Komentet e fundit!

Emri: Brikena
Email: brikena@hotmail.com
Komenti: Srz e ca lidhje kishe peshorja e jetes me kete shkrim????????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com