Data e postimit: 2022-04-10 22:15:39
Lexime: 1566
Ëndërro si kurrë më parë
Lloji: Pershkrim
Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Autori: Anonime
Shkolla: Xxxxxxx
Klasa: Xxxxx
Qyteti: Xxxxx
E-mail: Anonime-nime@hotmail.com


Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq.
Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ?
Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kështu ... Nuk besoja asgjë në lidhje me të , e madje më dukej edhe qesharake diqka e tillë . Mendoja se një njeri nuk mundet të gabojë , mendoja se njerëzit janë të mirë dhe për të gjitha këto u gabova . Dhe tani e dini çfarë kuptova ? U gabova , sepse ADOLESHENCA EGZISTON . Problemet e adoleshencës egzistojnë . Adoleshenca amo ndoshta vetë natyra ime më bëri të përjetoj gjëra që nuk do ti harroj kurrë . Zot si më pushtoi errësira , si ? Pyes vazhdimisht veten , fajësoj vazhdimisht veten çfarë do ndodh , çfarë do bëhet , por nuk kam dot as edhe një përgigje që ti jap vetes ose thjesht ende vazhdoj ta gënjej veten në dallgët e krijuara .
Ishte një fillim aq i vështirë saqë nuk mundem ta përshkruaj as edhe me fjalët më të gjata në botë .
U ndjeva si asnjëherë më parë .
Adoleshenca më bëri ta kuptoj se kush jam unë , cila jam unë , më bëri të kuptoj se në jetë çdo gjë duhet të jetë ANONIME , ka të drejtë .
Shpresa ime vdiq , ëndrra ime u shua , pasioni i flaktë mu shua , ore mua jeta mu përmbys .
Thashë : Dua të vdes por nuk vdiqa .
Thashë: S'dua të jetoj por jetoj ende
Thashë: S'dua të marr frymë por ende po marr
Më kujtohet viti i kaluar si sot, sa e lumtur që isha . Bota ishte e imja . Mendoja se Qielli ishte i imi dhe isha vetëm unë .
Kjo që po e shkruaj le të jetë pikënisja e ëndrrave tuaja , ju përgjërohem besoni këtë që shkruaj . Ëndrra e vërtetë nuk duhet të mbarojë kurrë . Seose gjithqka është e mundur .
Nuk ka lidhje nëse është rrugëtim i gjatë , nuk ka lidhje nëse mundësitë financiare i keni të vogla , nuk ka lidhje nëse nuk keni mbështetje , nuk ka prapë lidhje nëse gjithqka duhet të përjetoni e të jetoni vetëm sepse është dikush lart në Qiell 🌠 që nuk ju lë vetëm e ai është Zoti .
Beso se një ditë do arrish qëllimin , beso se vuajtja do të shpërblehet .
Sepse : Edhe ngjyra më e zbehët në letër ka ardhur për një arsye , kombinohet me tjerat dhe në fund jep një nuancë të shkëlqyer .
Nuancën tënde krijoje vetë , shko pas ëndrrave .
Mos lejo që adoleshenca të të pështjellojë mendimet .
Mos lejo që të depërtojë thellë brenda teje asnjëherë .
Mos lejo që të tjerët të marrin vendime për jetën tënde , se je ti ai që e jeton .
Kur ti gabon përballë i ke 2 gjëra : veten dhe pendimin . Mos bëj asgjë që mund të pendohesh .
Falja dhe pendimi nuk ka kurrfarë rëndësie kur bëhesh shkaktar i deteve me lot . Kurrfarë rëndësie .
Prapë po e përsëris , ju nuk jeni vetëm asnjëherë .
Do arrini çdo gjë nëse besoni , e kur besoni e keni më të lehtë të punoni dhe ta doni atë që ju e doni .
Sa çudi e nisa këtë ese me adoleshencën si një fillim palidhje por më duket se përfundova tek ëndrrat .
Sidoqoftë do ia marr dorën këtyre hyrjeve e mbarimeve se sbën dot pa to .
Një njeri po deshka të humbë diqka për të kuptuar gjithqka dhe këtë e bën mosha kur ti do një vendim .
Ku ndodhesh mes ëndrrës dhe mëdyshjeve
Mes sigurisë dhe pasigurisë
Mes karrierës dhe familjes
Mes vetes dhe shoqërisë
Mes punës dhe haresë
Cilën do ta zgjedhësh ??
Zgjidh punën , sakrificën , mundin , se të tjerat vijnë vetë.
Edhe diqka të fundit .
Ju që ëndërroni të studioni , së pari keni një ëndërr , shkruaje atë ëndërr diku , mëso të gjitha rrugët që të dërgojnë aty , fillimi mund të jetë i vështirë , por përfundimin mund ta kesh të shkëlqyer .
Nëse je në mëdyshje prit një vit , dy vite por asnjëherë mos vendos kur nuk je i sigurtë .
Herët ose vonë do e gjesh atë për të cilën ke ardhur në jetë . Nuk i dihet kurrë ndoshta dhe duhet të humbasësh gjithqka për të fituar atë ëndërr ?
A do e bëje atë ?
Sa e rëndësishme është ?
Cfarë duhet të sakrifikoj ?--- duhet të jenë pyetjet që duhet bërë vetes e jo si tia filloj , nuk jam e sigurtë , kam frikë , nuk kam para , prindërit smë mbështesin . Ka shumë njerëz që arrijnë nga përkrahja por ka edhe shumë shumë njerëz që arrijnë gjithqka nga vetja e tyre .
Beso si kurrë më parë .
Puno si kurrë më parë .
Duaje si kurrë më parë .
Besimi , puna dhe dashuria ndaj tyre janë çelësi i çdo suksesi .
Adoleshenca një ditë fundja do mbarojë do mbarojë ditën kur ti do kompletohesh .
Mos qëndroni vetëm në zonën e adoleshencës . Dilni nga zona që ju sjell rahati të pakapshme . Nuk ia vlen as të humbasësh kohën me të .
Duaje veten duke besuar se gjithqka do mbarojë se një ditë gjithqka do bëhet më e bukur .
Nuancat e jetës do shkëlqejnë mbi fytyrën tënde .
Valët do përkulen para teje .
Qielli do shuhet para teje .
Kur të shohin arritjet e tua .
Edhe qielli punon për ëndrrat e vërteta , horizonti dhe i tërë universi .

Vepra te ngjashme
Autori: Anonime · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta um mallkoj
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë ...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: sara prendaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Adoleshenca
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqëror. Në këtë fazë ëndrrat marrin rrugë. Është moshë e dehjes pa pasur nevojë për pije, që e bën Platonin ta përcaktojë rininë si dehje shpi...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vog...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com