Data e postimit: 2014-06-21 13:31:00
Lexime: 7699
UNE DRINI DHE DHUCJA
Autori: DRINI BERISHA
Lloji: Fabul
Tema: TREGIM KOMEDI
Shkolla: Hajdar Dushi
Klasa: viti i par
Qyteti: CASTELFRANCO VENETO
E-mail: Email eshte i fshehur!


Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenvizoj ditet shkoj, edhe kjo dit dhe sa dit kan mbetur. Ehhh dhe sa her qe kthehen kujtoj ato momente qe kaluam se bashku kurr nuk ndalem se komentuari ato ngjarje komike me Drini dhe Dhucen ne te ardhem do ti postoj ME FALNI PER GRABIMET JAM RRITUR JASHT KS KAM VESHTERSI NE TE SHKRUAR .

Vepra te ngjashme
Autori: ela · Lloji: Fabul · Tema: menquria e korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme...
Autori: Kristiana Gjergji · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe majmuni
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. Thane sa deshen derisa mberiten ne nje vareze. Duke hedhur syte andej, majmuni psheretiu. Kur dhelpra e pyeti perse, majmuni, duke i treguar varret, i tha:...
Autori: "Sindi Lsku" · Lloji: Fabul · Tema: Flasim per njeriun...
~Njeriu~ Beso boten e ke ne dore, Beso zemren tende, Beso zemergjersine tende, ...
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: Delvina Gashi · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe dhelpra
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: Matea Koci · Lloji: Fabul · Tema: ka te beje me parlamentin!!
Cparadoks e cdjall o pune, Ne salle te parlamentit Vendet te gjitha i zune Mendjellinjte e qytetit. Brenda saj trima te ndjere, Te ndershem e me kulture Burra fshati e te tjere Kemba , nuk u shkemi kurre!
Autori: Arlind · Lloji: Fabul · Tema: Kulaci dhe kënga e tij
Na ishin një herë e një kohë 1 cift pleqsh.Dhe burri që një ditë po vdiste urie i thotë të shoqes. Grua,na e gatuaj një kulaç për drekë! S'kemi me cfarë ta gatuajmë,i thotë e shoqja. Mblidh dy grushte miell,përzieji me kos edhe me ujë,...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: ORIADO · Lloji: Fabul · Tema: ARIU DHE DHELPRA
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane pare drejt kotecit duke ngare nje kerriç e nje gomar. me nje fjale , dy deshmitare... Ç'ke te thuash me ne fund?" dhe ariu putren tund. "S'e mohoj , eshte e vertete qe me pane ata dy vete. Mirepo une , ...
Autori: adrrian dunicari · Lloji: Fabul · Tema: dinakeria
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: polikseni · Lloji: Fabul · Tema: gjuha shqipe
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...




Komentet e fundit!

Emri: irini
Email: irini@yahoo.com
Komenti: te kuptoj dhe une jam shqiptare por venlindja ime eshte greqia dhe nese do te shkruaja greqisht do ta kisha bere lemsh

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ann dhe anna d i njejti person jane eee sa per informacion, por tanime do te ekzistoje vetem anna d

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ok ok pa problem dhe sa per dhucen duhet ta kishe cilesuar qe eshte qen pasi edhe une kam nje mik nga italia te cilin e quajne dori por ne e therrasim duce. me kete doja te thoja qe nuk kuptohet se per ke e ke fjalen. mos i mer per ofendim se nuk jane te tilla.

Emri: ann
Email: an.fel@tre.net
Komenti: ok une do te thoja mire. ti ketu ke folur per ndjenjat e tua qe do te thote se duhet ta vendosje te pershkrimet e jo te fabulat



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com