Data e postimit: 2014-05-02 20:44:25
Lexime: 34966
Analize e karakterit romantik te vepres “Romeo & Zhuljeta”
Autori: esti es
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Shkolla: Faik Konica
Klasa: x
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashurise me te embel me ate te urrejtjes me te hidhur. Ne kete veper ndeshim kontrastet ekstreme te dashurise dhe urrejtjes , te ndertuara ne atmosferen e kendshme te Verones, me klime te bute dhe zogj kengetare dhe me qiell te kulluar ku naten shkelqejne yjet dhe hena magjike. Elementet e vuajtjes dhe deshperimit, armiqesise dhe te gjakderdhjeve, ndonese shume te fuqishme, eklipsohen nga dashuria e zjarrte, nga hareja dhe panoramat e bukura.Ne kete menyre autori ka patur per qellim te mos e lere spektatorin te plagosurdhe te lenduar , po te prekur e te argetuar ose me nje fare brenge te mbyllur nga fllladi I embel I dashurise dhe I jetes. Bukuria dhe fuqia e shprehjes gjithashtu I japin kesaj vepre nje shije te vecante. Ana pozitive e tragjedise " Romeo dhe Zhulieta" eshte dashuria e vertete, e kulluar, dhe e zhveshur nga cdo interes material. Kjo dashuri eshte aq e forte sa jo vetem nuk I merr parasysh pengesat familjare, po lufton kunder tyre me trimeri te madhe dhe nuk nuk hepet me gjithe rreziqet qe ka perpara. Personazhet kryesore, dy te dashuruarit, qe jane te matur, fisnike dhe te urte, marrin qendrim dhe behen te zjarrte, trima dhe te vendosur per te mposhtur te gjitha pengesat artificiale te dashurise se tyre. Dashuria e tyre, qe kalon permes furtunes me aq dhembje, deshperime, dhe tmerre, qe eshte aq e forte sa nuk mund ta prishe asnje fuqi ne bote, nje dashuri e tille qe nuk ndahet as ne vdekje, eshte me te vertete e pavdekshme. Kjo dashurina inspiron nje kupetim te larte te jetes sone familjaree cila kur ndertohet mbi nje dashuri te lire, te paster dhe te forte, nuk mund te shembet me nga tallazet e jetes. Megjithate " Romeo dhe Zhuljeta" kritikohet si nje veper dashurie dhe fati. Perfundimi I tragjedise nuk eshte nje rruge e logjikshme dhe e pandalshme e karakterit te personazheve, po eshte nje perfundim fatal dhe I rastit I percaktuar nga aksidentet. Po te menjanoheshin te papriturat, tragjedia e ciftit do te perfundonte me nje lumturi te perjetshme. Kete gabim Shekspiri nuk e ka bere ne veprat e tij te mevonshme si "Hamleti", "Makbethi" , "Otello" etj. Analiza e karakterit te Romeos dhe te zhulietes tregon gjithashtu te meta serioze. Zhulieta eshte vetem nje misherim I dashurise se kulluar vajzerore, pa bindje, qellime dhe deshira te tjera. Pas takimit te pare me Romeon, ajo ajo ka vetem nje interes ne jete: Dashurine, martesen. Romeua , nga ana tjeter, e merr te gjithe forcen shpirterore prej Zhulietes dhe me te prere lidhjet me te, demoralizohet dhe humbet cdo shprese . Lajmi I vdekjes se Zhulietes e hedh ate ne nje deshperim te palejuar, I cili e shtyn te beje gabimin me te madh, Vetevrasjen. Po megjithe keto te meta tragjedia "Romeo dhe Zhulieta" ka nje vlere te madhe artistike dhe shoqerore, gje qe deshmohet me se miri na fakti se ajo ka qendruar gjate shekujve dhe vazhdon te qendroje si nje kryeveper e dores se pare e nivelit boteror.

Vepra te ngjashme
Autori: sara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nje vajze e cila vuante per nje asgje
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te bente gjithcka qe dhe ai ta pelqente sadopak por ai nuk e pelqente.ai sillej si i mire me te dhe nga mbrapa kraheve e tallte.si ishte nje cun shume mosmirenjo...
Autori: xxx · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ...
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni ...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: Sh P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per femijet e braktisur
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa ...
Autori: kada fazliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u perpoqen te krijj artr te mirfillt .edhe mllefin qe ishte grumbulluar ne shpirtin e tij e ngriti ne art .kete madheshti e tegoi ne drame 'juda makbe' me a...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje kujtim
Ne mengjesin e se dieles nje ere e leht me zgjoi pash dritarja qe ishte e hapur ,u nisa drejt saj dhe aty pash nje ditar dhe nje stilolaps.hapa ditarin dhe aty shkruhej ''DITARI I HARRUAR''.Aty lexova shume kujtime,endrra dhe deshira te cilat dalengadale ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Roli i vetmisë në krijmtarinë e ekzistencialistëve
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve ajo shikohet si një gjendje depresive ose si një agoni sociale,të cilat disa njerëz për rrethana të ndryshme e kalojnë.Disa të tjerë i japin ngjy...




Komentet e fundit!

Emri: Bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: I bukur me pelqen shume

Emri: bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: i bukur por i shkurter me pelqen

Emri: bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: i bukur por i shkurter me pelqen

Emri: paemerer
Email: Manuel.Sufaj@gmail.com
Komenti: me pelqeka

Emri:
Email: eralba.gugo@gmail.com
Komenti: Sh e bukur

Emri: ina
Email: ina@gmail.com
Komenti:

Emri: rejhana
Email: kanarexha@postribe.com
Komenti: Shum najs



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com