Data e postimit: 2017-02-21 16:38:51
Lexime: 9917
Thenie:Gjate shekujve te tere historia e popujve nuk ka qene gje tjeter pervecse nje mesim mbi tolerancen e ndersjelle
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Toleranca, edukata, respekti nder shekuj
Autori: Elena Shaba
Shkolla: 1 Maji
Klasa: 6C
Qyteti: Tirane
E-mail: elena_shaba48@yahoo.com


Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te tjeret dhe shumica prej tyre ia kane dale mbane.Edukata eshte dhe ka qene nje nder gjerat me kryesore ne jeten e cdo njeriu ajo eshte si ngjyra e bardhe apo si ngjyra e arte qe asnjehere nuk ka dale dhe nuk ka per te dale jashte mode si ashtu edhe edukata nuk ka per te dale kurre nga jeta e njeriut.Sic kemi edhe thenien e shkrimtarit te madh francez Emil Zota gjithe kjo histori qe eshte sjell nder shekuj dhe tani shkruhet neper libra eshte thjesht nje mesim per njerezit per tolerancen edukaten dhe respektin ne jeten e cdokushi ne jeten e njeriut gjithe kjo gje eshte e ndersjelle nga shume shekuj me pare.

Vepra te ngjashme
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te n...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: Kozeta Hito · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe Vdekja
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe ed...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: gjykime
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: Ilian · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam? Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo. Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me ...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...




Komentet e fundit!

Emri: irena
Email: irena123@gmail.com
Komenti: me ndihmoi shume. bravo

Emri: Lola
Email: Lolarose5@gmail.com
Komenti:

Emri: Lola
Email: Lolarose5@gmail.com
Komenti: Më ndihmoi shumë Të lumtë!

Emri: franci
Email: franci@gmAIL.COM
Komenti: NICE

Emri: blerta
Email: sara.megi@yahoo.com
Komenti:

Emri: blerta
Email: sara.megi@yahoo.com
Komenti:

Emri: (AK) ARBEN.K
Email: njoni@gmail.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: Xhevdete Toska
Email: Xhevi_xhevi@gmail.com
Komenti: Shume mire, te lumte. Kjo ese eshte e arrire!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com