Data e postimit: 2013-01-26 14:33:46
Lexime: 6489
deshira ime
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Autori: donita osmanollaj
Shkolla: zenun cocaj
Klasa: 6
Qyteti: prizren
E-mail: bu-ki123@hotmail.com


Dëshira për ‘u bërë shkrimtare
Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk mund t’i përzgjedh.megjithatë për mua më i miri është:
ISMAIL KADARE
Nuk mund ta përshkruaj me fjalë se sa e dua këtë shkrimtar.Me një fjalë e kam idhull.Nga veprat e tij më ka lindur dëshira t ë bëhem shkrimtare.Dhe madje që në fëmijëri.Merita më e madhe I takon mësueses sime të mrekullueshme.E cila me angazimet e saja, dhe me nxitjet e saj të lexoj dhe të shkruaj sa më shumë,unë nuk do të isha këtume dëshirën që të bëhem shkrimtare.Që ta përmbush këtë ëndërr më së miri do të udhëzoj dhe ndihmoj libri.Por edhe mësuesja.Po të mos ishte mësuesja ajo që të më këshillonte të lexoj shumë dhe tëshkruaj.Unë nuk do të mundja të shkruaj asgjë me sukses.As formulimin e një ese-je ë shkurtër.Unë që tani kam filluar të shkruaj ese dhe poezi mjaft të suksesshme.Por besoj se me punë dhe dituri.Si dhe përkrahje e cila e di që nuk më mungon do të arrij të shkruaj:vjersha,libra,romane,poema,e shumë e shumë gjëra të tjera.Në fund do t’ia arrij qëllimit tim të bëhem shkrimtare e zonja.E cila shkruan me shumë dashuri për atdheun e saj dhe për historinë e tij.

Vepra te ngjashme
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Kam Dëshirë Kam dëshirë të bëhem pilot Kam dëshirë të bëhem aktor Kam dëshirë të bëhem këngëtar Kam dëshirë të bëhem skulptor Kam dëshirë të bëhem piktor Kam dësh...
Autori: Beatrika Krasniqi · Lloji: Analize letrare · Tema: "UNË"
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të p...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: anita · Lloji: Poezi personale · Tema: nena
MËSUESJA NA THA TË GJENIM NJË VJERSHË, NJE VJERSHË PËR NËNËN, TË VOGËL, TË THJESHTË. SHUMË U MUNDOVA PO VJERSHËN S’E GJETA, AS NË INTERNET DHE AS NË GAZETA. VËLLAI MË THA KURRË S’KE ME E GJETË, VJERSHËN PËR NËNËN DUH...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua, më zgjon herët për çdo ditë për në shkollë më përgatit . Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon, dhe më jep këshilla qe në shkollë ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...




Komentet e fundit!

Emri: lale
Email: lale_rina@live.com
Komenti: te lumtee shume me pelqeu

Emri: lola koraqi
Email: lola_loqka@livel.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com