Data e postimit: 2016-03-13 19:51:32
Lexime: 22634
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Epopeja e UÇK-SE
Autori: Donita Gavazi
Shkolla: "Pese Deshmoret e UÇK-sè"
Klasa: KL.VI1
Qyteti: Ferizaj
E-mail: donita_gavazi@hotmail.com


Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari.
Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u torturuan per tri dite rradhaz por 7 marsi ishte dita kur e gjithe famija Jashari perfundoi e vdekur perveq Besartes,vajza e Hamez Jasharit dhe vellai i tij Rifat Jashari pershkak se nuk ndodhej aty.Pas vdekjes se kryekomandantit se Ushtrise Çlirimtare te Kosoves,Adem Jasharit,UÇK-ja perjetoi rritje te madhe ,iu bashkuan edhe shume djem e vajza ne lufte per liri dhe UÇK-ja u be shume me e fuqishme se sa ishte.Ishte ai Adem Jasharit dhe familja e tij arkitekte te lirise se Kosoves e sot ai me plot krenarimban dy tituj qe mund t'i takojne nje njeriu te madh,ai mban keta tituj "Komandanti Legjendar i UÇK-SE" SI DHE "Heroi i Kosoves".Adem Jashari lindi ne Festen e Flamurit se Shqiperise e emri i tij percjell çdo sukses te shtetndertimit te Kosoves e vete ai eshte themeli i Kosoves .
Marsi gjithmone na sjell ne mendje dhimbjen ,por edhe krenarine me te cilen do rritemi ne dhe brezat e ardhshem.

Vepra te ngjashme
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Atdheu
Më 17 Shkurt të vitit 2008, Hashim Thaçi e lezoi deklatratën për Pavarësinë e Kosovës, kurse flamurin e ngriti Jakup Krasniqi. Për Kosovën u bënë shumë sakrifica. Në vitin 1990 në Prishtinë dhe në shumë vende tjera u helmuan mbi 7000 nxÃ...
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi me serbin. Luftove luftove kosoven ta liroje, dhe me ne fund arrite ate qe doje
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Adem Jashari O trim i rrallë Lirinë ti na solle Me gjak e ujite Luftove kundër shkaut Guximtar Le...
Autori: Florentina Isufi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Adem Jashari
Adem Jashari. Ne Prekaz nenlokja duke shikuar djemte e saj pertoke ne kodrina dhe ne male ndihet krisma e shiptareve .O Adem o legjendar mos u ndal asnje hap shiko nenat duke vuajtur shiko femijet e trishtuar ne zemrat e ushtareve .Hakmarrja sk...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi lirike · Tema: ADEM JASHARI
TE DHA DRIT ADEM JASHARI TI KOSOV LULE E KUQE JE E BUKUR SI NEJ NUSE PO BEN DRIT PO SHKELQEN QOSH ME QOSH NE QDO PELLEMB TI KOSOV LULE BEHARI TE DHA DRIT ADEM JASHARI NE BALL TE BETEJAV PER LIRI NE ZEMRAT TONA KRENARI NENE KOSOV TE PERQAFOJ E TE PUTH NE B...
Autori: Shqiponja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Adem Jashari
TI KOSOV LULE E KUQE JE E BUKUR SI NJE NUSE PO BEN DRIT PO SHKELQEN QOSH ME QOSH NE QDO PELLEMB...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Hamez Jashari Fjalë po i qon gjithë Shqiptarisë Të luftojmë vëllezër Kundër Shkinisë Të lufojmë Me cka kemi mundësi Bashkohuni të gjithë Të vjetër e të ri Ndihmë ka shprehë edhe nëna Shqipëri ...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Poezi lirike · Tema: liria
duam paqe dhe liri te jetojm si gjdo femij ,tjemi tlumtur dhe krenare qe na lindi nena shiptare.NA lindi nen lokja nket tok plot ari ku derdhi gjak ADEM JASHARI. Prandaj zbashku oj rini ta gezojm ket liri e tmendojm per ardhameri ...... POEZI PER LIRIN
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Komandanti Legjendar Kush ia nisi luftës i pari Me vëllazni Adem Jashari Se tremb serbi Se tremb mali Kosovës jetë ai ia fali Ballë për ballë shumë luftoi Armatim shumë barte Se ndali as acari As bora e...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Edi Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushime
Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Kemi udhetuar 3ore ka qene nje udhetim shume i mir. Ne Londer kishte shume turist qe shkojn qe ta vizitojn sepse esht nje vend shum imir sepse ka vende shume...
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...




Komentet e fundit!

Emri: NANA JOTE
Email: aldertinafan@yahoo.com
Komenti: Shum ese e bukur

Emri: Jo
Email: andesa.arnesa@goomal.com
Komenti: Titulli nuk më pëlqen unë ja kish lên "Adem Jashari dhe familja e tij" sepse këtu flitet më shumë për familjen e Adem Jashari

Emri: Jo
Email: Jeta.v@live.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: PO
Email: vkv@hotmail.com
Komenti: Palidhje sesht e mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com