Data e postimit: 2014-05-01 21:01:42
Lexime: 173200
mjedisi ku ne jetojme
Autori: Barbie projects
Lloji: Ese argumentuese
Tema: mjedisi ku ne jetojme
Shkolla: Turgut ozal
Klasa: VI-a
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk kemi asnje detyrim.Cdo dite e me shume ne jemi indiferente per ate c'ka ndodhe rreth nesh, per shkaterrimin e ambienteve te gjelbra, per prerjen e pyjeve, ndotjen e detit, ndotjen e ajrit deri edhe tek flakja e mbeturinave nga xhami i makinave apo apartamenteve. Kjo do te vazhdoje deri sa nje dite semundje si ato qe se fundmi kane filluar te perhapen ne mbare rruzullin tokesor te jene aq te shpeshta sa te na bejne te ndergjegjshem te mendohemi dy here per gjera qe sot i bejme me indiference dhe kryenecesi.Une besoj se koha ka ardhur kur te gjithe ne si qytetare te mendojme me teper per jeten tone dhe te mbajme pergjegjesi per ate c'ka bejme vete por edhe te luftojme kunder cdo fenomeni qe sjell shkaterrimin e te vetmit vend te jetueshem qe kemi sot, tokes.

Ne kohet e sotshme njerezit nuk dine te mirembajne mjedisin.
Ne mjedis ajri eshte kryesor dhe nese ai eshte i ndotur nuk kemi shendetin e mire. Ujrat e zeza jane shume te demshem ne mjedis.Njeriu duhet te jete shume i kujdesshem per te mos e ndotur dhe te beje sa me shume gjelberime dhe lulezime por edhe te bej parqe te bleruara e gjera te tjera te mira per natyren. Mjedisi eshte qeshtje shume e rendesishme per femij, te rritur e pleq nga ai fitojm shendetin gjithashtu mjedisi duhet te jete i mbrojtur nga mbeturinat e ndryshme si ato te ngurta,te te lengeta dhe ato te gazta. Ne mjedis ka shum tymra nga fabrikat,makinat e shume tymra e ndotje te tjera. Mjedisi duhet te jete me i paster seq eshte, mbeturinat duhet te hedhen ne vendin e caktuar jo ne rrug apo ne parqe siq bejne disa njerz te pa edukat. Per mjedisin duhet te kujdesemi te gjithe dhe te vendosim sa me shume rregulla.
"Kur ne të bëhemi pjesë e diçkaje, atëherë ajo bëhet pjesë e jona." David Harold Fink
"Njeriu e formon vetveten përmes vendimeve që formojne mjedisin." Rene Dubos
"Njerëzit fajësojnë mjedisin e tyre. Por është vetëm një njeri për tu fajësuar -- dhe vetëm një -- ata vetë." Robert Collier
"Hapi i parë .." Mark Caine
"Ne nuk do të kemi një shoqëri nëse ne shkatërrojmë mjedisin."

Vepra te ngjashme
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: burokracia
Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen e diktatures komuniste atehere kur nje person qendronte ne krye dhe te tjeret ishin vasalet e tij.ata duhet tu bindeshin urdhrave te eproreve pa kerkuar t...
Autori: Une · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E verteta
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative ...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vog...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqerore
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: besarta gjoka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pranvera ne katundin tim
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fillon te afrohet . gjdo mengjes kur zgjohem kenaqem po ashtu kur degjoj cicirimen e zogjve. kjo stin e gezon gjdo kend me gjallerin dhe bukurin e saj. zo...
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë
Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi të gjithë njëlloj.Kam preferencat e mia,dëshirat e mia,mendimet dhe idetë e mia,etj.Kjo jam un
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....




Komentet e fundit!

Emri: albin
Email: projektdurres@gmail.com
Komenti: mir so keq

Emri: albin
Email: projektdurres@gmail.com
Komenti: mir so keq

Emri: vagina
Email: vagina@live.com
Komenti: :

Emri: lko
Email: lko@aol.com
Komenti:

Emri: h
Email: klkk@gmail.com
Komenti:

Emri: gffffff
Email: bts@gmail.com
Komenti: shum e lezetshme por me pak gabime drejtshkrimore

Emri: cdsk
Email: mkskcq@gmail.com
Komenti:

Emri: ashli tagaj
Email: Ashlitagaj@gmail.com
Komenti: E papare Te lumte

Emri: ashli tagaj
Email: Ashlitagaj@gamil.com
Komenti:

Emri: sas
Email: sas@gmail.com
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË


Emri: lena
Email: loti@gmail.com
Komenti: bravo shum bukur

Emri: haha
Email: erbionshatro@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: sara agolli
Email: sara agolli@gemail.com
Komenti: shume bukur

Emri: oib
Email: shek1988@hotmail.com
Komenti:

Emri: kiara
Email: kiarakadena@gmail.com
Komenti: /

Emri: 1234567891020
Email: tff123@gmail.com
Komenti: kot kot kot kot shume kot e shpifur e shpifur per faqe te zeze

Emri: bora
Email: bora@hotmail.com
Komenti: shume kot kjo nuk dini fare

Emri: huti
Email: huti@hotmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuum kot moo oj idiote se e ke bo

Emri: serxhio
Email: serxhio@gmail.com
Komenti: Mire por me shume gabime drejtshkrimore

Emri: jotem
Email: blaerisa@gmail.com
Komenti: na kalle daten


Emri: Lola
Email: lola@hotmail.com
Komenti: Shimë bukur pergezime te medha

Emri: 112
Email: 112.5@gmail.com
Komenti:

Emri: *******
Email: *******@YAHOO.COM
Komenti: bukur

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË

Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË


Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË

Emri: Bleona
Email: Bleona@gmail.com
Komenti: Shumë bukurë bravo me ndimoi ne detyra 😍♥️😘 👑⭐️ 💟👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏👏👏👏 👏👏👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏

Emri: Tartakuti
Email: Tarta_kuri@gmail.al
Komenti: 😂👑✌️😎❤️😝 👍🏼🦁😏😒😘👍🏻 😜😍😉💴💶 💷💸🐑💵😊 🖕🏻💨🙏🖕🏾🐶👆🏻 ☝🏻️😞😀😬😁😂😃😉😇😆😅😄😊🙂🙃 ☺️😋😙😗😘😍😌😚😜😝😛 🤑😶😏🤗😎🤓😐😑 😒🙄🤔😡😠😞😳😔 😕🙁☹️😣😖😫😩😤😮😦😯😰 😨😱😧😢😥😪😓😷🤐 😲😵😭🤒🤕😴💤💩 👻👿👹👺💀😸 😺🤖👽😻😹😼😽🙀👋🏻 👏🏻🙌🏾😾😿👍🏼👎👊🏻✊🏻✌️ 🙏💪🏻👐🏻✋👌☝🏻️👆🏻 👇🏻👈🏻👉🏻🖖🏻✍🏽💅🏻 👄👅👂🏻👃🏻🗣👃🏻👃 🏻🗣👥👤👀👁👦🏿👶🏻 👧🏼👨🏻👩🏻👱👴👵👲👳 💃👯👫👬👭🙋🏻🙆🏽🙅🏽💁 🏽🙇🏽👨‍❤️‍👨👩‍❤️‍👩💏👩‍❤️‍💋‍👩👨‍❤️‍💋‍👨 👨‍👩‍👧‍👧👨‍👩‍👦‍👦👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧👪👩‍👩‍👦👩‍👩‍👧👩‍👩‍👦‍👦👩‍👩‍👧‍👧👨‍👨‍ 👧‍👧👨‍👨‍👦‍👦👨‍👨‍👧‍👦👨‍👨‍👦👕👖 👗👣💋👘👠👞👞👡 👒👒🎓👑🎓🎒👝👜 💼🕶🕶🌂🐶🐱🐹 🐰🐮🐯 🦁🐼🐼🐨🦁🐽🐸 🐵🐽🐸🐷🐙🙈🐙🙉 🐵🙈🙊🐒

Emri: alba
Email: alba.com@live.com
Komenti: te lumte me ndihmove shume ne detyrat

Emri: anjeza
Email: anjeza@hotmail.com
Komenti: Kot Fare na lodhe Duke lexuar:P

Emri: kiem
Email: kiem.krt@yahoo.com
Komenti: Me ndihmoi shum per msimet

Emri: kiem
Email: kiem.krt@yahoo.com
Komenti: Me ndihmoi shum per msimet

Emri: kiem
Email: kiem.krt@yahoo.com
Komenti: Shum bkr me vjen keq per kto qe kane thene "uu sa kot" Ato thon kshu sepse nk din :-)

Emri: larisa
Email: lari_sa@hotmail.com
Komenti: shum keq sdeshta

Emri: erva
Email: erva.43@hotmaili.com
Komenti: sa kot , uuuuuuuuuuuu ,


Emri: alesja
Email: alesja@hotmail.com
Komenti: kot fare ... ,

Emri: lola
Email: lola@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shume , gjithashty me ndihmoi me detyrat /

Emri: alesja
Email: alesjatirane@hotmail.com
Komenti: shume mire me ndihmove per projektin e mjedisit

Emri: Blerta
Email: Blerta@gmail.com
Komenti: Me kot ska mo

Emri: Sara
Email: Sara-qerimi @yahoo.com
Komenti: Keq

Emri: enada
Email: enada@hotmail.com
Komenti: ju jumte ai/ajo qe e ka bere

Emri: enada
Email: enada@hotmail.com
Komenti: uaaaaaaaaaaaaaaaaa shum bukur kjo ese per mjedisin tone te bukur

Emri: sara
Email: sara-qerimi@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: sara
Email: sara-qerimi@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: Magi
Email: Magi@ hotmail.com
Komenti: Shume e bukur , plot emocion


Emri: ERT
Email: edgh@dfg.com
Komenti: tehe shum kot

Emri: Ajla
Email: Ajla@hotmail.com
Komenti: Bravooo Super

Emri: Brikena
Email: Brikena.elb @yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: xhimi
Email: xhimishkutaj@gmail.com
Komenti: si mami jot e ke bere

Emri: isra
Email: isra_asani@hotmail.com
Komenti: shum bukur ju lumt

Emri: ♥♥♥
Email: =@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: ana
Email: analysis@live.com
Komenti: Ka ese me teme mjedisi ne medja

Emri: rzata doci
Email: rezirezi-@live.com
Komenti: ese shum e bukur

Emri: besa tusha
Email: besniktusha@live.com
Komenti: shume shume e bukur ke talent moj vajze te lumte

Emri: beni
Email: beni@gmail.com
Komenti: shume bukur


Emri: Santiola skura
Email: Santiola skura@gmail.com
Komenti: Interesante

Emri: redi muci
Email: redimuci@yahoo.com
Komenti:

Emri: ina
Email: inakapa@live.com
Komenti: okay eseja

Emri: ledri
Email: ledrimami@msn.com
Komenti: shum Mir po do ishte Më Mir sikur neti zbatojm rregullat e mjedisit ". ju dua ·♡♥♡♥♡

Emri: ledri
Email: ledrimami@msn.com
Komenti: shum Mir po do ishte Më Mir sikur neti zbatojm rregullat e mjedisit ". ju dua ·♡♥♡♥♡

Emri: jijodk/ewkdl?
Email: JPFFD@GMAIL.COM
Komenti: SH.MIRE

Emri: elfrida
Email: elfrida@hotmail.com
Komenti: Very good girls.I like your works

Emri: Diona
Email: diona-jona@hotmail.com
Komenti:

Emri: elfrida
Email: elfrida@hotmail.com
Komenti: Very good girls.I like your works

Emri: megi
Email: megi@hotmail.com
Komenti: e bukur


Emri: s
Email: dsadasdsa@hotmail.com
Komenti: kot

Emri: ana
Email: entelatanushi14D@yahoo.com
Komenti: sh.bukur

Emri: Ema
Email: ema_e@hotmail.com
Komenti: Lezetshmerisht i lezetshem

Emri: soren
Email: sorenketa@yahoo.com
Komenti: :

Emri: olta
Email: oltashehu12345@gmail.com
Komenti: shume e bukur eseja. bravo turgut ozal.aty eshte edhe motra ime

Emri: barbii
Email: barbi@live.com
Komenti: Shumm bukur

Emri: ertiol
Email: ere@hotmail.com
Komenti: ta qifsha familjen npidh kuedro

Emri: limi hajdari
Email: limi_2ton @hotmail.com
Komenti: Kjo asht shum e mir

Emri: Mateo
Email: Mateo@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: erjona sadiku
Email: jona_sadiku@hotmail .com
Komenti: mir mir


Emri: emi
Email: emi@hotmail.com
Komenti: Shum mir bravo

Emri: ilda
Email: ilda@gmail.com
Komenti: bravo shm mire

Emri: ilda
Email: ilda@gmail.com
Komenti: bravo shm mire

Emri: realtina
Email: hijn@yahoo.co.uk
Komenti: thnxx mora 10

Emri: Lorena
Email: Lorena.Lori@gmail.com
Komenti: Ke bere shume gabime drejtshkrimore, zemra.

Emri: ckemmi
Email: enedjoahmeti@hotmail.com
Komenti:

Emri: barbie
Email: barbibarb@gmail.com
Komenti:

Emri: Gleris
Email: Gleris@hotmail.com
Komenti: Bravo...Je me e mira

Emri: Gleris
Email: Gleris@hotmail.com
Komenti: Bravo...Je me e mira

Emri: Redona
Email: Redion@hotmail.com
Komenti: Sh.mire


Emri: noelj
Email: noeljo@email.com
Komenti: Very good

Emri: Nora
Email: Nora@live.com
Komenti: Bravo SH mir:)

Emri: rambo
Email: rando.zm@hotmail.com
Komenti: bravo na shpetove

Emri: barbuie projects
Email: bebe@gmail.net
Komenti:

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: me duket se esh kopje

Emri: Emanuel
Email: emanuel.pacaj@hotmail.com
Komenti: Ju lumte!

Emri: ikiujyh
Email: ehhhhee@gmail.net
Komenti: ahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa its so so cool hahahahah

Emri: pffff
Email: p.f.p.f@hotmail.com
Komenti: goddddd

Emri: lola
Email: lola@hotmail.com
Komenti: te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com