Data e postimit: 2014-04-02 14:51:18
Lexime: 29300 |
Autori:
Orgita
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
"Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
|
Pas një kohe kur unë më s’do jem,
do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
|
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme ke...
|
Atdheu
Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti.
Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
|
Autori:
anisa
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...
|
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
|
Kalimi i kenaqesise ne Zemer
"Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
|
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
|
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm!
Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të jesh hija e atyre që të rrethojnë, të biesh në sy dhe të kesh vëmendjen e personave të cilët çdo kush do të donte t’i kishte pranë. Gëzimi m...
|
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
|
... Medet
Sa shpikje te dobishme bera un
Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar nga ky kob i madh
|
Autori:
sindi sindi
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme".
Pse ndodh kjo ?
Fati vendoset nga ne?
Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
|
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
|
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje himn` plot jete,qe kemi trasheguar qe nga intikiteti dhe qe fillon te zhvillohet si te ishte muzike apo art.Eshte zhvilluar mbi te gjitha ne raport me njeriun...
|