Data e postimit: 2013-01-20 06:17:29
Lexime: 5880
1 Shtetë
Foto
Lloji: Ese argumentuese
Tema: 1 Shtetë
Autori: Shqipe Gashi
Shkolla: Hamez Thaqi
Klasa: IX1
Qyteti: Xerxe
E-mail: shqipe.-gashi4@zbavitu.net


Do vij nje dit qe kufiri do tretet per gjith shqiptaret 1 atedhe do mbetet, Shqiponja do valvitet ne qdo shkemb e gur, do q\valoj ne shekuj vetem ky flamur. Siq ka the P.Vasha :mos shikoni kisha e xhamia se feja e Shqiptarit eshte Shqiptaria.
Weq nje gjakë me rrjedh neper vena `Aj Eshte Gjaku I Shqipes Me Dy Krena`.

Vepra te ngjashme
Autori: emeli · Lloji: Poezi kolone · Tema: shqiperia
Ca ka toka qe po tundet Ca ka Serbi qe po shkundet O bobo thot ca na gjeti Erdhen shqipet si termeti Me flamurin Kuq e Zi Luajne shqipet ne Serbi Edhe hijen Serbi na ka frik Thot Shqiptaret na presin n'fyt Kur ne fush shqipet te zbresin Pik gja...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdhu im
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me fal lumturi Ne kete bote atdhe tjeter sdua Vec shqiperia eshte per mua Ketu ska pasur trima te ndrojtur Me jete atdheun e kane mbrojtur jam Shqiptar m...
Autori: Nijazi Ramadani · Lloji: Poezi lirike · Tema: NANË
AJO PIKË GJAKU MBI KËTË DHE Të mos i thahen Rrënjët mëmëdheut Rrjedha rrjedh rrëke Rrudhave të ballit Kah ai shtrat lumi i larë Aty ku flet vepra Dheu nuk tretet Emër të përvetcëm merr jeta… Mallkimi bie mbi Qoftëlargun...
Autori: Fiori Veli · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena ky flamuri kuqezi ...
Autori: Luna · Lloji: Poezi personale · Tema: Atdheu
Ti atdheu im Nuk dua asgjë në këmbim Dua vetem atdhen tim Emrin ma dhe ti Ti shqiponja përmbi Shqipërisë Ky flamuri jonë i bukur Valvitet në qiell si një flutur
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: shqiponja
Shqiponja Hape krahet,fluturone thelle ne kaltesi. Udhetove, ulletove, cerdhen ku do ta besh ti? Ty askush sta mbushka syrin? as kjo peme? as ky gure? Me ne fund, moj trimerore, bere qerdhen ne flamur.
Autori: ajmane fazliu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: atdheu
vula e historis 28 nentori date ne histori ne vloren heroike u ngrit flamuri kuq e zi aj flamur i kuq me shqiponje ne mes u bart nga trimat nga brezi ne brez ne hijen e flamurit shum trima jan betue do ti shlirojm trojet ne duke luftu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Shqiponja Dykrenare Nuk ndërrohet kombësia Nuk shitet Shqiptaria Nuk ndyhet flamuri shqiptar Se me gjak brez pas brezi e kemi larë Mijëra vite i kemi rrënjët Në këtë tokë Kemi qenë të parë Nuk ka se...
Autori: argita islamaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: fjalet e flamurit
Jam nje flamur i thjeshte po jo i zakonshem, per disa ja vetem nje cope pelhure, per disa pak me shume e per disa shume me shume. Une nje flamur te flet po po pikerisht ashtu edhe une kam shpirt edhe une kam ndenja edini ku e kuptova kete? ne fushe...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Flamurin Shqiptar
"Flamuri Kuq e Zi" O Flamur kuq e zi , qe valevitesh ne liri, Shqiponja mbi Shqiperi fluturon duke na thene se ne pavaresine GEZOJME O flamur o simbol i bekuar Per shume vite ajo liri na kishte munguar Lot nenash, gjak trimash toka i ...
Autori: elmamema · Lloji: Poezi lirike · Tema: jeta e nje shqiponje
shqiponja sa e bukur eshte shqiponja kur ajo fluturon ne qiellin e kalter sikur belbezon.
Autori: anonim · Lloji: Poezi lirike · Tema: flamuri
ne flamur jeton shqiponja , me dy kok e me dy kreh , ma jep emrin me te bukur , jam shqipetar me bes e nder .
Autori: Klea · Lloji: Romane · Tema: Shoqeria
Teksa rendja neper germja enderroja qe te viNte ajo kohe qe edhe une te flisja per shoqerin,por nuk mund te thoja qe kisha ate shoqerine si neper endrra....Nje dite prej ditesh u ula ne nje shkemb i cili nisi te me udhezonte dallimin mes te mires dhe te k...




Komentet e fundit!

Emri: maria
Email: maria@gmail.com
Komenti: duhet ta vazhdoje akoma me shum

Emri: dani alves
Email: dani.alves@yahoo.com
Komenti: shume e bukur por e shkurter

Emri: donita osmanollaj
Email: bu-ki123@hotmail.com
Komenti: kjo tingëllon si poezi duhej te shkruhej si poezi dhe jo si ese nese do shkruhej ne ate menyre do dilte perfekte megjithate shum e bukur...

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: do te dilte nje ese shume e bukur po ta kishte zgjatur edhe pak gjithsesi e bukur

Emri: Jeta
Email: jeta.zguro@yahoo.it
Komenti: Ku eshte eseja ketu?????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com