Data e postimit: 2014-03-23 12:28:24
Lexime: 12767
Ne jemi ne Toke per te ...
Autori: Sabina Kurtaj
Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Shkolla: At Zef Pllumi
Klasa: VIII
Qyteti: Shengjin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne jemi ne Toke per te...
Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo
Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shkurter nje prove, cili eshte i mire dhe cili eshte i keq . Qe ne boten tjeter te perjetshme te behet gjykimi i drejte . Jeta e kesaj bote u perngjet bimeve qe pas shiut te mire rriten shume dhe marrin hov sa qe ngaterrohen mes vete , por pas nje kohe thahen dhe behen byk qe e shperndajne ererat . Pasuria dhe femijet jane stoli e jetes se kesaj bote kurse veprat e mira fryt i cili eshte i perjetshem , jane shperblimi dhe shpresa me e mire te Zoti yt . Te gjitheve Zoti u ka caktuar se sa do te jetojne , te gjithe sa jemi ne kete bote , ne kete jete te shkurter , duhet te mundohemi te bejme vepra te mire , mbi te gjitha te plotesojme prioritetin kryesor qe ka kjo jete e shkurter . Kur kjo jete te mbaroje , ajo dite... toka do te sheshtohet , toka e qielli do te bashkohet , njerezit e keqinj do te shokohen ... E dini pse? ...Sepse qeshen sa qeshen ne kete jete te shkurter , por do te qajne , do te qajne aq shume ne jeten e perjetshme , njerezit e mire i mbeshtet Zoti , dhe ata nuk kane frike , sepse e kane zemren te mbushur me besim . PLanetin Toke , njerezimin tone , Zoti e ka bekuar , ju jeni perbuzes te ketyre te mirave , keni uje , toke , cdo gje per te jetuar... C'ju kushton te merrni 1 min dhe te falenderoni Zotin e madheruar ? ...

Vepra te ngjashme
Autori: emanuela · Lloji: Ese filozofike · Tema: falja
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por ama dije se ti do te jesh gjithmone ne zemren time sepse une pa ty jame asgje dhe s'mund te bej perpara.Ti je loti i kulluar ne zemren time qe e mban ne dore...
Autori: Enderrimtarja shqiptare · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frika e jetes
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtarja gjithmone humbet , letrat nuk i vijne te mira.Eshte si te lexosh nje liber dhe te ngecesh ne 1 kapitull ...sa e veshtire qenka Jeta .Ajo i jep njerezve ...
Autori: I · Lloji: Ese filozofike · Tema: Realiteti
Cesht bota? Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do jet me e bukur. E nesmja ?? E nesmja nuk duhet pritur nuk duhet te dorezohesh sot qe neser te jesh e lumtur nuk duhet te dorzohesh asnjeher .Nuk duhet ti ...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Burokracia
Ke lejuar te te neshtrojne te tjeret?...mos valle me dryn i ke kycur akordat e zerit e i ke lene te zhytura aty ne laring duke mos u perpjekur,celsin per to ta gjesh ?! Nuk je lodhur duke qene gjithmone nen tjetrin apo i kursen vetes te drejten,i barabar...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: udhetim
Nuk mund te lahesh dy here ne te njejtin lume... Cdo gje rrjedh,rrjedh ose iken, ase kalon...sinonimi i njera tjetres. Kalon koha, ikin minutat, jeta zazhdon pavaresisht se cnodh. Ne kalojme nha nje gjendje ne tjetren, sikur udhetojme ne vijat e jete...
Autori: Iris · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mister, frika dhe nata
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse perpiqesh te normalizosh frymemarrjet e tua nuk arrin te mbushesh me oksigjen.Gjithashtu te pushton trupin duke te kufizuar mundesine per te levizur lirisht. ...
Autori: Fejzë Demiri · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me ...
Autori: BAHE · Lloji: Ese filozofike · Tema: filozofi e jetes
Kapitulli 1 DESHIRA IME FAQE 1 Sdi nga te ja filloj kur cdo gje ne ke...
Autori: merushe · Lloji: Ese filozofike · Tema: fjala
Diskutojmë për pasuritë dhe askush këtu nuk thotë se cilat janë rrugët e pasurimit në Shqipëri. Nëse 5% e popullsisë ka para të pafund dhe miliona, a më thoni se çfarë u bë me 90% të mbetur pa pasuri. Si shpjegohet se në vitin 1991 ikëm...
Autori: DION HASANAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: SISTEMI
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në v...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa herÃ...




Komentet e fundit!

Emri: warda
Email: warda123@gmail.com
Komenti: sh.bkr ♥

Emri: anna
Email: anna@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: ana
Email: ana123@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana123@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: andi
Email: andishedula@outlook.com
Komenti:

Emri: keisi kushi
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: ese me te bukur ska pa

Emri: xhoisi sala
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: bukur fare

Emri: elvisa
Email: el@gmail.com
Komenti: nice

Emri: xhoisi sala
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: anxhi
Email: ehee@yahoo.com
Komenti:


Emri: besi
Email: besi.juventus00@gmail.com
Komenti: ej ca do te thote kjo u perngjet bimeve apo ka bo naj gabim

Emri: Besi
Email: besi.juventus00@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: sabina
Email: shehu.sabina3@outlook.com
Komenti:

Emri: aleksi
Email: aleksibacka@gmail.com
Komenti: shum bukur e vertet

Emri: princesha brune
Email: elsalove_1@outlook.com
Komenti: shume e bukur

Emri: princesha brune
Email: elsalove_1@outlook.com
Komenti: shume e bukur

Emri: ana
Email: eeriona@ymail.com
Komenti: bukur

Emri: inna
Email: cupacups11@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: Eva
Email: evamarku@hotmail.com
Komenti: Bravo!

Emri: eda
Email: behar057@live.com
Komenti: bravo sabina :* vazhdo keshtu ...


Emri: damian
Email: damiantiran@hotmail.com
Komenti: sh bkr ... ese e arrire

Emri: Desi
Email: sidneysgass@yahoo.com
Komenti: Sh bkr :* bravoo

Emri: Sara
Email: bukuriecuraj@alblove.com
Komenti: Bravo ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com