Data e postimit: 2016-03-19 17:57:15
Lexime: 12984
I semuri per mend
Autori: Bukri Moli
Lloji: Ese filozofike
Tema: i semuri per mend
Shkolla: Anastas Cakalli
Klasa: XI
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


• I semuri per mend eshte komedia e fundit e molierit te cilen ai e vuri ne skene me 1673.Molieri vdes mbas shfaqjes se katert te kesja komedie,me 17 shkurt 1673.
• Ne komedite e tij Molieri I jep nje tablo te gjere shoqerise franceze te shekullit XVII dhe vecanerisht borgjezise.Ai futet ne te gjitha shtresat e kesaj borgjezie ne zhvillim e siper dhe godet aspektet e ndyshme negative qe ai urren.
• Ngjarjet zhvillohen ne nje familje borgjeze.Borgjezi argan,megjithese me shendet te mire,jeton me friken e gjithfare semundjeve.As barerat e shumta as purgativet e ndryshem nuk arrijne ta qetesojne .Qe ne skenen e pare duket se sa shume I kushtojne Arganit ‘’semundjet e tij te imagjinuara”.Manine e tij e shfrytezon farmacisti Pyrgon dhe mjeku Diafarys.Permes tyre Molieri godet mjeket sharlatane te kohes dhe,ne pergjithesi,nivelin e ulet te mjeksise se shekullit XVII. Ndoshta ne kete qendrim ka ndikuar dhe vete semundja e Molierit qe e coi ne vdekje para kohe sepse mjeket nuk ishin ne gjendja ta sheronin.
• Mania e coi Arganin deri aty sa arriti te kerkoj te martoj vajzen e tij kunder deshires se saj me nje mjek,per ta pasur gjithmon ne shtepi.Ne shumicen e komedive te tij Molieri ka nje histori martese,ku femija u imponohet deshirave te prinerit qe ka humbur logjiken.Por dashuria triumfon gjithmone dhe ne kete ceshtje idete e molierit jane mjafte perparimtare e mbeten gjithmone aktuale.
• Anzhelika e thote hapur kete mendim kur I drejtohet te atit I cili do ta martoje me mjekun Diafarys:”Mos u nxitoni kaq shume ju lutem!Na lini kohe te njihemi te pakten dhe te shohim te linde nder ne,per njeri-tjetrin,ajo ndjenje aq e nevojshme per nje bashkim te persosur”.
• Semundja imagjinare e tjeterson karakterin e Arganit dhe e shendrron ate ne nje njeri monoman: ta shohe vetveten te semure per kete”semundje”virtual ai nuk eshte as njeri.Duke vendosur semundjen ne qender te egos se tij ai humb cdo lidhje me realitetin dhe bie pre e frikes, e cila kthehet ne patologji per te.
• Ky subject kaq I thjeshte percjell qe ne titulli mirazhin e modeluar prej Molierit,duke shenjuar prej atyre manine e marrjes se ilaceve duke qene shendosh e mire.
• Sipas Molierit komedia ka qellim te mesoj duke argetuar.
• Gjenia artistike e Molierit eshte qeshja me vesin,me huqet,me te metat dhe marrezine njerzore.
• Teatri I Molierit,duke bere spektatorin te qeshe me te metat e te tjereve,e ndergjegjes ate per mekatet e tij te ngjashme me ato te personazheve komike.
• Kjo nxite tek spektatori deshiren e vete korrigjimit.Ky ndikim korrigjues I komedive te Molierit mbi spektatorin,ky pastrim I tij nga te metat perms te qeshures,quhet katarsis komik.
• Katarsisi komik I Molierit shoqerohet me tolerance me te cilen spektatori sheh te metat njerzore duke I nxitur ciltas te mundohen per ti ndrequr tek vetja dhe tek te tjeret.

Vepra te ngjashme
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese mbi zhdukjen e shqipetareve
Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita, tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushurima e lumit qe kisha prane shtepise,tek pemet plt hijeshi tek natyra gazmore qeduket sikur me buzeqesh ,tek vendi im . U munduam te na ndajne te na copet...
Autori: xhoi · Lloji: Ese filozofike · Tema: dashuria
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund te provoje ne jete eshte dashuria. Ajo dashuri e cila eshte nje force madhore, te ngre peshe shpirtin, te ben me te mire, nje force universale dhe misterioz...
Autori: silva leka · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ta dinte njeriu qe do vdiste nuk do ta linte copen e mishit ne frigorifer
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perditshme njeriu do te jete fitimtar vetem ne te pa e vrare mendjen per me tej.Idealizmi i tij arrin ne nje pike ku edhe vete ai nuk e kupton se ku ndodhet.Dhe v...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa her...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: Denisa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetvetja
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka sjelle njerezimin te takohet ne menyre te pershkallezuar me te verteten dhe te ballafaqohet me te. Eshte nje udhe e pershkuar - dhe nuk mund te ishte ndrysh...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Gjithmone e verteta mbizoteron!
Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te veshtire per ta bere pjese te rrugetimit tend.Milje larg ne hapesiren pa mbarim,arrij te shoh yje tek shndrisin cdo pjese te erret dhe ku gjithcka arrin te kt...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: un · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kur dashuria vdes, atëhere edhe jeta shuhet...
Shpesh fëmijët e vegjël pyesin prindërit e tyre se si ata kanë lindur e prindërit mundohen të gjejnë një mënyrë shumë imagjinare për t’ia treguar e në disa raste të pavërteta.Vjen një kohë që fëmijët rriten e mund të kuptojnë m...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Joana Goxhaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndryshimet njerezore
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e veshtir . Edhe nese tregohesh kokefort , ajo te detyron te harrosh gjithcka . Nisa te shkruaj , pikerisht une . Une qe tashme po kuptoj peshen e vertete te fja...




Komentet e fundit!

Emri: reli
Email: baki@gmail.com
Komenti: shume shume keq

Emri: almir
Email: almiroui@gmail.com
Komenti: E ke kopjuar. S'eshte puna jote. E kam pare ne fcb. I pa afte.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com