Data e postimit: 2012-01-31 15:55:50
Lexime: 30301
Problemet e sistemit te arsimit ne shqiperi
Autori: xhulia kavo
Lloji: Ese argumentuese
Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
Shkolla: asim zeneli
Klasa: klasa 10
Qyteti: gjirokaster
E-mail: Email eshte i fshehur!


arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te persosura edhe pse e shqetesojne dhe mjaft probleme te tjera dhe jo e ben ate ate te mos shkoje ashtusic duhet.mekalimin e viteve gjithcka ka ndryshuar duke filluar nga ambjentet e shkolles,metodatmesimore, programet, tekstet shkollore si dhe politikat earsimit.

sot eshte problem shqetesues per perfundimin e nje shkolle te mirefillte.shume prej nxenesve te shkolles shmangin procesin e mesimit,ende ata nuk edine ndoshta se cfare do te thote te jesh dikshi ne jete.por kjo gje nuk funksion njelloj per te gjithe.braktisja e shkoles nga nje numer jo i vogel nxenesish eshte nje nga problemet me madhore, por ne tenjejten kohe nuk mbetet pas dhe mungesa totale e deshires apo vullnetit per te mesuar.kjo gje biene sy ndjeshem.deshira per te studiuar po zbehet dita- dites nga nje pjese e mire e popullsise.indiferentizmi i theksuar per te qene kerkues ndaj vetes si dhe faktore te ndryshem sociale,ekonomik, shoqeror ben qe cdo gje te shkoje drejt degradimit. me uljen e perqindjes se nxenesve qe jane te predispozuar te ndjekin shkollen, ulet gjithashtu cilesia e dijes dhe edukimit qytetar per idividin.duke qene se nxenesit ndihen indiferent dhe nuk tregojne inters per mesimin,kjo detyrimisht do te ule cilesine e dijes, aftesine e tyre per t'u informuar ne te gjitha fushat e jetes mungesa e cilesise sedijes con ne nje formim te pjesshem dhe shume pak sfidues per tregun e punes. deshira per te esuar eshte nje vullnet qe ekziston brenda shpirtit e askush s'mundet ta sfidoje...kultura e dituria mbeten nga arritjet me te medha qe ngrene lart nje shoqeri te mirefillte....a ekziston ky mendim edhe per ju?...

Vepra te ngjashme
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë
Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi të gjithë njëlloj.Kam preferencat e mia,dëshirat e mia,mendimet dhe idetë e mia,etj.Kjo jam un
Autori: elda mustafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nëna. "Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe Ne duhet ti edukujm femij...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: Steisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...




Komentet e fundit!

Emri: eda
Email: eda.oneda@gmail.com
Komenti: mendim i drejte

Emri: Arilena
Email: arilena.ara@hotmail.com
Komenti: a mundenii nje tjeter dicka per arsimin se ky nuk qenka edhe aq shum me duhet patjeter ju lutemm

Emri: NINA
Email: NINAEL@GMAIL.COM
Komenti: /

Emri: essi
Email: essi-es@hotmail.com
Komenti:

Emri: Imer
Email: meli-ko@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum

Emri: alba
Email: alba@live.com
Komenti: shum shum dakort arsimi esht nje objektiv per te qen dikushi ne jet

Emri: sweet
Email: sweet 97 @hotmail.com
Komenti:

Emri: auror
Email: aurori-2012@hotmail.com
Komenti: shume dakord

Emri: Keta
Email: Kiss.twins@yahoo.com
Komenti: Ke sh te drejte. Hej e di qe jemi ne te njejten shkoll

Emri: nadia
Email: theoneplay@hotmail.com
Komenti: jam sh dakort me tekstin e shkruar... arsimi eshte mjaft i rendesishem si per mua edhe per bashkemoshataret e mi qe nuk i japin sh rendesi shkolles dhe kjo eshte per tu ardhur keq... gjithsesi..


Emri: nadia
Email: theoneplay@hotmail.com
Komenti: jam sh dakort me tekstin e shkruar... arsimi eshte mjaft i rendesishem si per mua edhe per bashkemoshataret e mi qe nuk i japin sh rendesi shkolles dhe kjo eshte per tu ardhur keq... gjithsesi..

Emri: ergi
Email: angel-juve@hotmail.it
Komenti: jam sh dakort me shkruesin dhe parafolesin........ sot arsimi po humbet vlerat... do vije nje dite qe do e kerkojne por do jete sh sh sh sh vone.............

Emri: donika
Email: donika_122@live.com
Komenti: kot fare

Emri: ardjan
Email: ardjan.vl@postaime.coma
Komenti: ishin shume me vend keto fjale. me te vertet qe arsimi eshte celesi i vetem i dituris dhe mund te te coje perpara ne jete. duhet qe te gjithe te mesojne dhe te jene dikushi ne jete kush te degjon thuaj. te marin mendjen shume keto lojerat elektronike si shembull po marim bilardon,kondestrajt dhe shume te tjera.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com