Data e postimit: 2014-02-13 20:36:09
Lexime: 12852
kush jam une ?
Autori: silvana patarria
Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta
Shkolla: skenderbeu
Klasa: xb
Qyteti: krume
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e disa jo.Keto gjerat e reja jane thjesht nje turbullim i vizionit qe kemi krijuar per veten.Jemi ne kete bote ku gjithcka na duket e magjepsur.Jetojme me friken se c'do te ndodhe ne te ardhmen e larget apo mos valle tek kjo e ardhme ndikon edhe e shkuara qe kami perjetuar?Duke menduar e gjejme veten ne buze te nje gremine,qe po te hedhim qofte edhe nje hap te vetem do rreshqasim.Jemi duke shkruar cdo dite nga nje faqe te librit te jetes te cilin kur ta mbarojme ndoshta nuk do te dime se cili autor e ka shkruar.Shpesh jeta na duket aq e veshtire saqe nuk shkruajme asgje tek libri i jetes.Ka dite te tjera ku forca dhe guximi per te jetuar jeten e bukur jane rikthyer.Kjo ka rendesi .Nuk ka rendesi se q'thone te tjeret.Ne fund te fundit jeta eshte vetem e imja dhe nuk kam ndermend t'ua le ne dore te tjereve.

Vepra te ngjashme
Autori: kika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 28 nentorin
Sot qielli eshte me ndryshe po kendon cdo dallendyshe. Nje freski zemren ma freskon per ty toke qe po ndricon.. Sa bukur dukesh sot Shqiperi, e veshur kuq e zi.. Gjithe vendi po shendrit sa me mall kete dite e kemi prit. Nga shume vende te bo...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: thjesht une
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej ...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: Enki · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem ...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: didi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femiria
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse femiria eshte nje ndjesi qe nuk mund ta provosh perseri e qe shum njerz e duan at sepse i ben qe ta kthejn koken mbrapa e te mendojn per gjerat e kaluar.f...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Spiro Zoga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje peizazhi
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshin malet e thepisura, me majat e mprehta si te nje lapsi qe sapo kishte dale nga mprehesja.Hija e tyre e rende binte neper te gjithe luginen e poshte. Tek k...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me t...




Komentet e fundit!

Emri: nina
Email: nina@gmail.com
Komenti:

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: me ndihmoi shume kjo ese .bravooo

Emri: arta
Email: arta_klaiqi@hotmail.com
Komenti: Ese mbreslenese.Vetem vazhdo keshtu dhe shpresoj se do te arrish shume.Te lumte!!!

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: flm shum

Emri: eba
Email: ebaibrahimi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: kamila
Email: kamilahoxha-@live.com
Komenti: yll fare

Emri: tinaa.maksutaj
Email: ab_dm@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: bukur

Emri: leona
Email: lona.p@live.com
Komenti: shummm mire vec vazhdooo

Emri: manelda
Email: reirea@yahoo.com
Komenti: bravooooooooooooooooo sili



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com