Data e postimit: 2019-11-17 15:26:26
Lexime: 8848
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ese per familjen
Autori: Dritan Idrizi
Shkolla: 9 vjecare "Xhorxh Soros"
Klasa: 8b
Qyteti: RROGOZHIN
E-mail: dritanidrizi92@gmail.com


Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. Mami… Eh, per mamin nuk kam c’te them, eshte ajo dora qe me shtrihet mua ne cdo cast qofte ky nje cast i gezuar apo i trishte. Per sa i perket motrave ato jane ditat e syve te mi . Une nuk jam me I vogli por as mi I madhi I familjes dhe gjithmone respektoj vendimet e me te rriturve.
Si cdo familje edhe ne kemi zenkat tona por pas cdo zenke harmonia mdizoteron ne shtepi. Dhe a e dini se cili eshte sekreti? Celesi i mbarevajtjes ne familje eshte respekti, dashuria dhe lumturia qe kemi ne per njeri-tjetrin.Ne familjen tone cdo pune eshte e ndare. Per sa i perket puneve une dhe motra kemi per detyre qe te ndimojm mamin edhe babin por edhe ruajme motren e vogel une te ndimoj babin per xhdo pun ndersa motra te rregullojme dhomen tone si dhe te ndihmojme mamin per ndonje gje qe ka nevoje .
Cdo mengjes mami dhe babi jane ne pune vetem per ne, per te plotesuar nevojat dhe deshirat tona, per te na rritur sa me mire. Une di se familja eshte e shtrejnt, e dashur dhe e domosdoshme per secilin nga ne, prandaj per te jam gati te bej cdo gje dhe te flas pafundesisht e plot pasion!

Vepra te ngjashme
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Erda Ramadani · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Kam nje familje te mrekullueshme kalojme nje jete shume te gezueshme. Mami dhe babi qe i perqafoj edhe dy motrat qe pa to s'mund te jetoj.
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Tregim · Tema: nena
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Anabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjerat e kqija te njerkes qe mi ka ber mua dhe motres sime
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan pasur probleme ata u divorcuan babi u martua ashtu edhe nena.Prej babit un kam dy vellezer njerka ime filloi te sillej shum keq me mua dhe motren time pas l...




Komentet e fundit!

Emri: ela
Email: ela12@gmail.com
Komenti:

Emri: landi bodurri
Email: landi__55@outlook.com
Komenti:

Emri: ardit xhebr
Email: arditxhebr@gmail.com
Komenti: shume e bukue urime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com