Data e postimit: 2014-01-30 17:21:14
Lexime: 29478
Gjuha Shqipe
Autori: Linda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gjuha Jone
Shkolla: 9-vjecare
Klasa: VI
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dhe historke.
Te zoterosh shume mire disa gjuhe do te thote te kesh ne mendjen tende nje nga pasurite me te medha qe ekziston. Sado qe ne ditet e sotme ceshtja e globalizimit te con ne perdorimine disa gjuheve nderkombetare , njerezit nuk duhet te harrojne se gjuha e tyre eshte ajo qe i ben ata te jene te vecante dhe te plote ne figuren e tyre. Gjuha ametare perfaqeson dicka te madhe,kudo qe shkosh neper bote sado gjuhe qe te mesosh ,sado njerez te takosh ,asnje dhe asgje nuk do te gezoje aq shume se te flasesh me dike ne gjuhen tende. Gjuha eshte padyshim identiteti im neper bote.
Cdo njeri duhet te jete i vetedijshem se mban me vete nje vlere qe peshon rende. Eshte pikerisht gjuha ajo qe do e beje ate unik ne bote, do jete ajo qe do ta krijoje identitetin e tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm vetes cdo njeri prej nesh. Lindem , u rritem , dhe ja ku jemi tani duke jetuar ne vitin 2013 . Të harrojm te shkuaren , Të jetojm te tashmen , e te meso...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life is shit
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
Autori: Amarilda Kocia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit. Por,perse eshte kaq me vlere arsimi? Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
Autori: valerjana tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla-vend i shenjte
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehere… Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...
Autori: elena.L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
Autori: anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...
Autori: kuti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te mbrojme te drejtat e femije
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet kane shume te drejta dhe te drejtat e tyre duhet te zbatohen.mendimi i femijes duhet te mbeshtet gjithmone nga prinderit por dihet ne qoftese mendimi i fe...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...




Komentet e fundit!

Emri: Nobody
Email: Nobody@gmail.com
Komenti: Shum ese kot duket e ke kopjuar nga dikush😉😉

Emri: 4444
Email: 444@gmail.com
Komenti: eseja eshte e bukur por por duhet te skruaje vete aq sa dije jo ta kopjoje me vjen shume keq qe nuk di te skrush vete nje ese do te dilte me bukur nese e ben vete duke shkrujatur vetem mendimin tend shpresoj ta besh nje ese sipas mendimit tend me te vertete do te marresh me shume komente pozitive. falenderoj ate person qe e ka bere jo ty me vjen shume keq.

Emri: 4444
Email: 444@gmail.com
Komenti: eseja eshte e bukur por por duhet te skruaje vete aq sa dije jo ta kopjoje me vjen shume keq qe nuk di te skrush vete nje ese do te dilte me bukur nese e ben vete duke shkrujatur vetem mendimin tend shpresoj ta besh nje ese sipas mendimit tend me te vertete do te marresh me shume komente pozitive. falenderoj ate person qe e ka bere jo ty me vjen shume keq.

Emri: af
Email: haha@gmail.com
Komenti: djx 2+16=18 per ata qe se dine

Emri: haha
Email: haha@gmail.com
Komenti:

Emri: my tablet
Email: mytablet@gmail.com
Komenti: e kopjuar kete e kane postuar ne vitin 2013 shum keq qe merr meritat e te tjereve. TURP TE KESH!!! e poston dhe ketu?!

Emri: Lola
Email: Lola220@outlook .com
Komenti: Sh mire

Emri: Ai
Email: Aiai@yahoo.com
Komenti: Mja komentove veten oj goc

Emri: SINDI IDNIS
Email: sindiaga18@gmail.com
Komenti: sh bkr Linda per nje vajze ne klase te gjashte eshte sh mire te lumte

Emri: Agim Bajko
Email: BajkoAgim@hotmail.com
Komenti: Bravo shume bukur


Emri: lola
Email: lola.24@gamil.com
Komenti: shum bukur je e para

Emri: 1234
Email: 1234@gmail.com
Komenti: je 1



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com