Data e postimit: 2013-01-29 21:08:10
Lexime: 13784
Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Autori: Blenarda Dikolli
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 12-13
Qyteti: Tirane
E-mail: blenardadikolli@hotmail.com


Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, dy kategori idesh diametralisht të kundërta, dy kritere vlerësimi plotësisht të ndryshme, madje të kundërta; optimizmi dhe pesimizmi. Ne duhet vetëm të zgjedhim se në cilën prej tyre duam të bëjmë pjesë dhe sesi duam.
Njerëzit ndahen në dy kategori: në kopukë e idiotë. Disa i largohen këtij përcaktimi, ato që janë kopukë e idiotë në të njëjtën kohë. E ato që mbeten janë ato që kam zgjedhur si më të rëndësishmit në jetën time. Dihet tashmë se nga njëqind persona vetëm një do të jetë realisht e sinqerisht i prirur për të të ndihmuar kurse nëntëdhjetë e nëntë të tjerët do të jenë të gjithë, pak a shumë të egër e të hapur, të vendosur për të të penguar, për të të zënë rrugën, për të të shtypur kokën sa herë që do të tentosh ta ngresh e për të të shtyrë prapa. Se njerëzit nuk e durojnë lehtë superioritetin e një individi, ia bëj të paguaj, ndaj unë buzëqesh dhe ec përpara.
Është dhe interesi. Kjo gjë më e fortë se ndjenja, se sedra e nderi, ndaj kurrë nuk duhet lënë vetja të të godasin me moral. Në vënd që të mbulosh sytë me duar e të qash për ashpërsinë e tyre, shqyrtoi me gjakftohtësi dhe priti me optimizëm e siguri. Rrugët që të çojnë te përvoja e pushteti janë të panumërta, mjafton vetëm të dish të zbulosh se në fund të fundit nuk është paraja që vendos për vlerën tonë por inteligjenca dhe aftësia jonë.
Secili prej nesh është një arrivist. Ti je një arrivist, mos e harro kurrë këtë, e vepro në përputhje me këtë, pa përkujdesje të dobishme, pa turp, fallco. Në jetë duhet të veprosh gjithmonë ne lidhje me të ardhmen, e tashmja kushton pak. Ndaj jeta e veshtirë ka një qëllim për të arritur, një marrëvëshje pune për të përfunduar e një fitim për të realizuar. Të rrosh nuk do të thotë të marrësh frymë, por të veprosh. Bota është e njerëzve te veprimit. Ezistojne kaq gjëra interesante në botë, përreth nesh, një pëllëmbë larg nga hunda jonë. Por kurrë nuk duhet vepruar me rrëmbim se konstaton që nuk mësove asgjë dhe kjo ditë është një ditë e pavlerë. Njeriu i veprimit duhet të jëte i ftohtë, i mendueshëm dhe kalkulues. Kurrë s’duhet të tregohemi të pasigurt në atë që themi, më mirë të heshtim.
Vetëm një gjë është e pariparueshme, koha. Ajo që me ikjen e saj merr me vete nje pjesëz të jetës sonë. Ky element i shurdhët që nuk dëgjon lutjet e atyre që e thërrasin. Ecja e saj e pamëshirshme që nuk njeh kurrë pushim e aq më pak kthim. Ndaj duhet vlerësuar koha, se mund të munden njëqind ushtarë duke arritur një minutë para tyre. Por ne jemi në jetë si e ndjejmë veten moralisht ose më mirë siç duam te jemi dhe në fund, në këtë jetë, askush nuk arrin të kuptohet.

Vepra te ngjashme
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk jan...
Autori: DION HASANAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: SISTEMI
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në v...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...




Komentet e fundit!

Emri: bela
Email: blenardadikolli@hotmail.com
Komenti: shum flm te gjithve per replikat dhe mbeshtetjet qe me beni

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur

Emri: henri
Email: henri_dedja@hotmail.com
Komenti: ok

Emri: bela
Email: blenardadikolli@hotmail.com
Komenti: shum flm

Emri: xhesika
Email: Jessicamersinllari@hotmail.com
Komenti: shume shume bukur ta lutem me bej nje ese me temen Jetoje Jeten!

Emri: henri
Email: henri_dedja@hotmail.com
Komenti: shume bukur ,urime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com