Data e postimit: 2011-11-28 08:48:21
Lexime: 13494 |
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues...
|
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mbart me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore d...
|
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ose per tu bere autik.Vitet e fundit eshte rritur ndjeshem nukmri I femijeve me kete semundje .Femijet qe jane me kete semundje kane probleme ne te folur o...
|
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
|
A eshte shendeti i rendesishem per ne?
Shendeti eshte shume e rendesishme per ne.
Ne duhet te ruhemi shume te paster te bejme analiza 1 here ne gjashte muaj,te ushqehemi shendetshem,te bejme aktivitete fizike dhe shendeti jin do te jete shume mire.Per t...
|
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
|
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
|
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme ke...
|
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhështore.Ajo i është përshtatur vazhdimisht ndryshimeve të botës.Kjo e ka bërë njeriun pjesë të botës.Ndonëse kemi përparuar në përmasa galopant...
|
Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi të gjithë njëlloj.Kam preferencat e mia,dëshirat e mia,mendimet dhe idetë e mia,etj.Kjo jam un
|
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
|
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
|
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...
|
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
|