Data e postimit: 2014-05-22 20:06:30
Lexime: 58039
liria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: koncepti mbi lirine
Autori: silvana patarria
Shkolla: skenderbeu
Klasa: xb
Qyteti: krume
E-mail: sailor_moon@hotmail.com


Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 muresh apo kur hekura te pafundme te rrethojne.Me e keqja eshte se ajo ndjenje fillon te vyshket sepse uji per ta ujitur nuk i mjafton.Deri sa te kete jete brenda lules,petalet e saj jane ende te njoma por kur kjo jete kufizohet pak nga pak,petalet e saj vyshken dhe fillojne te bien.Eshte shume e veshtire ta shohesh nje pjese te qiellit pertej hekurave pa mundur ta shikosh plotesisht kaltersine e tij,eshte e veshtire te degjosh eren tek fryn pa mundur te perjetosh ledhatimet e saj te lehta por me e veshtire eshte kur ndjenja e lirise te shtrengon fort ne kraharor pa mundur ta lirosh qe te dale.Sa gjera te veshtira qe permban bota,nje her te ngjet tatepjete jetes dhe nje here te rrezon per te mos pasur me shprese qe te ngrihesh perseri ne kembe.E vetmja gje qe vdes bashke me zemren eshte shpresa se mos nje dite ne vijim do te jete me e bukur se dita qe kaloi.Kjo shprese eshte diku e gjalle brenda nesh edhe pse drita gati i eshte shuar ne fund te humneres.Shume persona qe e kane lirine ne duar nuk ia dine vleren asaj.Do ishte me mire qe te mendojme per ata qe vuajne per te qene te lire sepse jeta ka shume sprova,nje dite do jem une ajo qe vuan ndersa nje dite tjeterr do jesh ti.

Vepra te ngjashme
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: G.Alla · Lloji: Ese filozofike · Tema: emocionet njerzore
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje pergjigje te mirfillt.Nje gje esht e sigut:mendja e tyre ka bere zbulime e shpikje te mahnitshme.Ajo punon per gjera te bukura dhe te mbrapshta njekohesisht...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
Autori: samina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim . Dashuria , gjuha e shpirti...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: Kledina Ymeraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nje ndjenje ...
Nje ndjenje e rinise Nje enderr e femijerise Nje lumturi e gjalle Nje cast i rralle Caste te perhumbura ne dashuri lotet e rrjedhur ne pafundesi ndjenja e fshehur per vite te tera lumturi e heshtur... drite ne erresire jete ideale hap i v...




Komentet e fundit!

Emri: YUNA
Email: YUNA@GIMAIL.COM
Komenti: je thjesht kaq e paster dhe e siigurt ne mendimet tuaja ju duhet te jeni kaq krenare

Emri: arta
Email: keciarta49@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: diellza
Email: diellzakryeziu.100@outlook.com
Komenti: une mendoj qe eseja ishte mjaft e mire dhe pash maturin qe kishe perdorur ndersa kishe shkruar kete ese mjaft domethenese

Emri: hshwsbsb
Email: bsjwjwjwbsh@gmail.com
Komenti: Shum e bukur vetem se ne ca momente ja ke fut.kot......

Emri: Igli
Email: iglicena455@yahoo.com
Komenti: bravo shum e bukur ishte

Emri: fbjihgvbjk
Email: fgynnkbtunn@hotmail.com
Komenti: ca bo kot ti mi ik mi zhgorre.ja ke fut kot

Emri: edvefvvevef
Email: betbetbrt@gmail.com
Komenti: Duhej me shume argument ok mend per heren tjeter

Emri: Mia Khalifa
Email: MIA_Khalifa@gmail.com
Komenti: Me pelqen nje pjese por ne disa momentenuk jam dakort

Emri: ana
Email: ana@email.com
Komenti: Me pelqeu shume bravo

Emri: slfjbdhn;as
Email: hhrttrjrt@gmail.com
Komenti: fshie se ia ke fut kot


Emri: nita
Email: nita.ari@live.com
Komenti: bravo te qoftt shume bukur e ke shkruar te lumt

Emri: elvis evis
Email: elvielvi@gmail.com
Komenti: shm cute WELL DONE ♥♥♥♥♥♥♡♡•¿§¥:-):-)):-]:-]:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*♥♥•♡

Emri: Dani alves
Email: albes@gmail.com
Komenti: shm e bkr bravo dhe mendoj se ky Geni is a selfish gjths ka mendimon e tij

Emri: malommmmmm
Email: malommmm@gmail.com
Komenti: shum nice

Emri: ouyfgjhfgutjhgf
Email: uykfhgfjyfygf@yahoo.com
Komenti: Bravo!

Emri: klisti
Email: klisti123@yahooo.com
Komenti: shume e bukurrrr

Emri: lili
Email: lil@hotmail.com
Komenti: Uaaaaau te lumte mi hoqe detyrat e shpise

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: faleminderit per komentet e bukura

Emri: tuna
Email: tuna_!!!@live.com
Komenti: nje ese qe mbetet ne shpirtin tim

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: per mendimin tim kjo eshte nje ese bazuar ne fakte reale e cila me pelqeu.


Emri: lejla
Email: lejla@outlook.com
Komenti: per mendimin tim eseja eshte e kompletuar dhe shume domethenese dhe mos ia ver veshin kesaj MUKADESIT

Emri: mukades
Email: marsian.sharka@mail.com
Komenti: ca very good thu moj goc me kot se kaq nuk ka ku shkon ne jet se kurr gjithcka don pra goce je krejt kot se krijime nuk ben dot une po qe jam gjeni i shkrova kto vargje tani e jo si ti une po qe jam fituese vajza me shume argetuese

Emri: miri
Email: mirileka1@hotmail.com
Komenti: very good

Emri: gena
Email: genagena@hotmail.com
Komenti: krejt kot

Emri: lili
Email: lil@hotmail.com
Komenti: sh.bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com