Data e postimit: 2013-12-22 20:57:42
Lexime: 19044 |
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
|
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
|
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
|
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete.
Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je.
Ngjajshmeria mes pa...
|
Autori:
Adela hushi
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
|
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
|
Autori:
Sara Hyso
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
|
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
|
nje dit nuk ndodhi as gje keshtu qe mos e lexo me mire se nuk ja vlen per ty
pse e lexove more te thash mos e le xo
|
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
|
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
|
Autori:
Artiola
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh.
Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone.
...
|
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike .
Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
|
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,deta...
|