Data e postimit: 2013-12-08 09:45:07
Lexime: 15818
Sikur te kisha edhe pakez jete
Autori: Eduart Hoxha
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
Shkolla: Bahri-Nela Zall-Bastar
Klasa: 12B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj... Ndersa sot, sot dua vetem te qaj, te qaj derisa edhe keto pak dite te me mbarojne . Te qaj, jo vetem per faktin qe po shkoj, por edhe per ato te mira qe nuk arrita te beja. Ndoshta nuk kisha kohe, ndoshta nuk kisha mundesi, por duke e menduar tani, po te me jepej nje shans i dyte, do e gjeja me patjeter nje copez kohe dhe mundesie qe ti realizoja keto te mira... Po te me jepej nje mundesi e dyte, ndoshta nuk do e ofendoja më shoqen time, shokun tim, maman time, motren time, babin, vellain tim edhe nese kete me perpara e kam bere pa vetedije. Nese do te kisha edhe disa jave jete, ate lypsarin qe e perbuza dje, sot do e ndihmoja me te dyja duar... Pse kjo semundje duhet te ekzistonte ne trupin tim, per tu hakmarre per ato qe kam bere se ndoshta kam bere gabime, apo per te me sprovuar!? O Zot, te lutem me fal edhe disa vite jete, ta jetoj jeten ashtu sic sot e mesova, ta jetoj jeten duke bere ato te mira qe sot i mendova, te behem akoma me shume vetvetja, te bej ato te mira qe nuk i pash kurre... Te lutem o Zot ma ndrysho fatin, me shpeto nga kjo semundje mizore.

Vepra te ngjashme
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: hax.xh_ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tingulli i ziles se shkolles
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...
Autori: Albi Zemani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te tij blu ne horizont. Si cdo muzg ai filloi ritualin e tij, te vjeter sa vete Toka. Ndersa rete e pakta perhapeshin, Dielli qe mezi arrinte ti prekte u derd...
Autori: I.H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Liria
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshtire per tu artikuluar,por qe cdo kush e di se cka do te thote. Ajo perjetohet ne cepat me te thella te trurit,zemres dhe shpirtit tone dhe manifestohet me b...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam...
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te re dhe kane erdhur te me thone qe jo vetem ne horizont agon. Gjithashtu agon ne zemer ndoshta e pushtuar nga erresira, agon pertej humbjeve, dhimbjeve dh...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: privat · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Personazhi qe me frymezon
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkas...
Autori: Elvira Behluli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: sa te dua gjyshe
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash ne shtrat me shpres qe nesra do te shkoj te visitoj gjyshen time.Ne ate mengjes edhe dielli i kishte leshuar rrezet e tij por nje telefonat arriti dhe tha...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: jeta sorry

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sh. prekese. cdo kush qe ta besoje e te veproje duhet me patjeter qe ti ndodhe vete. kshu e ka shqiptari nese nuk i ndodh vete nuk luan as gishtin. pra te lumte uroj qe jata te te zgjase sa me shume te jete e mundur

Emri: tinaa.maksutaj
Email: ab_dm@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: Ledi
Email: lediled@hotmail.com
Komenti: sa prekse prz

Emri: Denis Shkupoll
Email: denisi_naruto@postribe.com
Komenti:

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: fantastike shume shume e bukur bravoo...

Emri: rudeboy964
Email: rudeboy964@gmail.com
Komenti: Kjo ese eshte vertet shume prekese

Emri: iamthebest
Email: iamthebest@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com