Data e postimit: 2011-11-16 14:00:52
Lexime: 24181
Shpata e Skenderbeut
Autori: Ledia Stafa
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Shkolla: Vasil Kamami
Klasa: 10
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe mbante. Per kete shpate jane thurur shume legjenda, por ajo c`ka dihet me siguri eshte se forma e saj eshte e harkuar ne fund, sebashku me dorezen eshte 121cm e gjate dhe peshon 3.2kg. Nga mjegulla e lashtesise jane derdhur legjenda per peshen e saj, pasi disa thonin, qe shpata ishte aq e rende, sa vetem forca e skenderbeut mund ta perballonte. Pesha e saj i takon perberjes se saj pasi ajo ishte e perbere nga celiku domesku. Meritat e krijimit te kesaj shpate i jepen nje mjeshtri shpat-beres italian anonim. Kjo shpate deshmon historine e Shqiperise gjate shekujve XIV. Ka rezistuar cdo beteje dhe cdo person ne format e saj, madje kur u mor per te rindertuar ne Vjene, ekspertet pohuan qe kishte ende njolla gjaku ne te. Shpata e Skenderbeut ka kontribuar ne historine ne lufterat kunder turqeve, ka nderruar faqen e historise shqipetare duke sjelle optimizem, shpresa e fitore. Ajo ka qene aq e mprehte sa legjenda e Librazhdit thote se Skenderbeu shpate dhe sot e kesaj dite mban emrin Shkembi i Skenderbeut. Vlera e ketij objekti nuk njihet vetem nga shqiptaret, por nga e gjithe bota e cila kjo e fundit e ka shpallur ate nje nga monumentet e kulluar dhe si i tille mbrohet me ligj. Kush eshte i interesuar per te vezhguar nga afer madheshtin e kesaj shpate, duhet te shkoje ne Viene, pasi shpata ndodhet ne Koleksionin e Armeve dhe Armaturave ne New Burg, Vjene.

Punoi Ledia Stafa

Vepra te ngjashme
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: kristofer kalaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: krenar
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE KA QENE I PERHAPUR ME PARE.NE FILLIMET E SHEKULLIT TE KALUAR KY TIPAR ISHTE BERE AQ I NJOHUR,SA TE HUAJT FIGUREN DINJITOZE TE SHQIPTARIT E KANE PERSHKRUAR...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: privat · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Personazhi qe me frymezon
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkas...
Autori: edlira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashurin
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xh...
Autori: Daniela Mirakaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria per nenen
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë saj dhe ndjen afërsinë që askund s, do e ndjesh në jete. Preke lotin e saj dhe shpirti i një gjakatori zbutet. Ka rrenqethje ai lot, ka bukuri, mbart...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...
Autori: Abel Bosi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...
Autori: I.H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Liria
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshtire per tu artikuluar,por qe cdo kush e di se cka do te thote. Ajo perjetohet ne cepat me te thella te trurit,zemres dhe shpirtit tone dhe manifestohet me b...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: Azra Medeci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesueja
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nuk do t'i harroje.Ti je me e mira ne bote.Une qdo gabim e kam bere,e kam bere pa dashje,por jam e bindur se te gjitha ato nje nga nje nje dit t'i permisoj,k...




Komentet e fundit!

Emri: Diana Ramadani
Email: dianaramadani@outlook.com
Komenti: Gjergj Kastrioti-Skenderbeu hero kombetar i Shqiperis , lindi ne vitin 1403 . I perkiste familjes mbreterore te Kastrioteve . I ati ishte Gjon Kastrioti , udheheqes i qyteteve me te medha te asaj kohe , Krujes dhe Mirdites dhe e ema e tij ishte Vojsava . Gjergji ishte me i vogli i kater djemve te Gjonit . Gjergji qysh ne moshen nente vjeqare e moren peng mreteria osmane . Pasi ai u mor peng ne moshen nente vjeqare u dergua ne kryeqytetin e Perandorise Osmane , ne Edrene . Ai u edukua ketu gjate nje periudhe dhjetevjeqare ne shkollen e iq-ogllaneve , ku u dallua mbi te tjeret

Emri: ste duhet
Email: blabla@yahoo.com
Komenti: Palidhje o zot hiqe kete postimi katastrof shum keq

Emri: girl...
Email: fashiongirl@ahoo.com
Komenti: shume bukur e ke ba

Emri: nxenes
Email: shqipe021@live.com
Komenti:

Emri: sdua
Email: shqipe021@live.com
Komenti: do dalim xhiro ti moj ledia e di ti

Emri: sdua te te them emrin
Email: shqipe021@live.com
Komenti: ik q.. e kishe detyre shkolle se se ben dot vete

Emri: ........
Email: nxense@yahoo.com
Komenti: ju lutem nje thenje per shpaten

Emri: sindi
Email: sindipapa@yahoo.com
Komenti: edhe un shpetova nga nje 4 flm flm

Emri: eri
Email: kuqezi@live.com
Komenti: kot fare pz

Emri: klara
Email: klara@hotmail.com
Komenti: Beni nje ese per filmin e Skenderbeut, te lutem me ndimon ???????????????


Emri: leotrim krasniqi
Email: leottrimi.tini@hotmail.com
Komenti: katastrof edhe mir edhe keq

Emri: leotrim krasniqi
Email: leottrimi.tini@hotmail.com
Komenti: katastrof edhe mir edhe keq

Emri: florenti
Email: florentkrasniqi@live.com
Komenti: O trim skenderbe

Emri: .........
Email: nxense@yahoo.com
Komenti: flm shume me shpetove nga nje 4

Emri: AlkEta
Email: Alketa@live.com
Komenti: A keni ndonje tregim historik per Skenderbeun

Emri: AlTiiNa
Email: altina@zbavitu.com
Komenti:

Emri: Saranda
Email: saranda.bini@live.fr
Komenti: Ndonje ese per Skenderbeun ju lutem!?

Emri: uranik
Email: uranik.beshtica@hotmail.com
Komenti: shum faliminderit qe e ke shkruajt keteper popullin shqiptar ane mban bots

Emri: edmir
Email: zemra_edi@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum per skederbeun ju lumshim duart

Emri: aLbInA gOrIcA
Email: xgorica@yahoo.com
Komenti: a k endonje legjende per skenderbeun?? plz se e kam detyre ??


Emri: si imagjinoj une sot skenderbeun
Email: erttishkira77@hotmail.com
Komenti:

Emri: savina
Email: savina-ina@hotmail.com
Komenti:

Emri: savina
Email: savina-ina@hotmail.com
Komenti:

Emri: savina
Email: savina-ina@hotmail.com
Komenti:

Emri: henri
Email: henri502@gmail.com
Komenti: ok

Emri: xhensida
Email: xhenitheone@hotmail.com
Komenti:

Emri: blabla
Email: bla--@hotmail.com
Komenti: ik baju

Emri: enri
Email: aicunicuni@shqiptar.eu
Komenti: a mund te ndimoni per je ese per skenderbeun

Emri: enida fixha
Email: eno_fixha@hotmail.com
Komenti: Dua te them se keni bere mjaft mire qe keni futur ne program interneti edhe esete te cilat i ndihmojne mjaft studentet. Ju faleminderit

Emri: o........
Email: piratishkaterrues@yahoo.com
Komenti: SH FLM per esen brenda mundesive edhe nji tjeter :P


Emri: nxenes
Email: shqipe021@live.com
Komenti: flm shume e kisha detyre shkolle :D



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com