Data e postimit: 2011-11-14 13:55:04
Lexime: 64771
Efektet e internetit tek ne
Autori: Blerina
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Interneti
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: I X
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale duke u varur ne ate se siata e perdorin Internetin. Nga ana tjeter, Interneti eshte duku ju ndihmuar njerzit per te bere lidhje personale me te forta duke mbetur ne kontakt me ta pa ndonje dallim ne gjini, shtrirje gjeografike, race ose ndojne pengese shoqerore. Nuk eshte vetem duke i ndihmuar njerzit qe telidhjen ne nje miqesi, por gjithashtu eshte shfaqur edhe si burim per te kaluar neper lloje tendryshme te njerzve qe prej nga niveli me i ulet e deri tek ai me i larti.

Interneti vazhdon të jetë shumë i shfrytëzuar edhe nga fëmijë të moshave shumë të reja.
Specialistët thonë se pavarësisht efekteve negative që mund të ketë interneti te fëmijët, përfitimet janë shumë të mëdha.

Ata sugjerojnë që të ushtrohet një kontroll me i madh për faqet që shfrytëzojnë ata, por në asnjë rrethanë nuk këshillojnë që t'u ndalohet interneti.
Në një biseda me nxënës, ata thonë se janë të familjarizuar krejtësisht me botën e internetit. Këta fëmijë thonë se megjithëse të shumtën e kohës e harxhojnë për t’u argëtuar, janë të vetëdijshëm se nga interneti jo gjithmonë kanë dobi, disa prej tyre madje edhe thonë se i dinë efektet pozitive dhe negative të tij.

Endriti, nxënës në klasën e gjashtë, thotë se pothuajse gjithë kohën që e kalon në internet, e kalon duke luajtur “Unë herë hyj në facebook, herë në messenger, herë luaj lojëra, dhe mendoj se interneti ka ndikim pozitiv, sepse edhe prej lojërave marrim informata të ndryshme. Kohën më të madhe e shfrytëzoj duke luajtur lojën Farmville në Facebook.”

Kurse Sara, nxënëse në klasën e tetë, thotë se megjithëse mëson shumë, i mbetet edhe shumë kohë për t’u argëtuar në internet “Internetin për shkollë e shfrytëzoj vetëm një orë, sepse nuk na japin shumë detyra që lidhen me të. Unë edhe rri shumë në internet, por edhe mësoj shumë, prandaj mendoj se interneti sjell edhe efekte pozitive edhe negative.”

Vepra te ngjashme
Autori: BLERTA SINANAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DASHURIA NDAJ MOTRES
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT PO FLAS PER TE ME NJE NDJENJE MOMENTALE POR TE PAHARRUESHME BUZEQESHJA E SAJ TE DHURON LUMTURINE E ZEMRES QE NUK NDALET ASNJEHERE. ZJARRI I SE VERTETES QE T...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: prometeu i lidhur
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vertete qe e meritojne te gjithe. nje hero i pagjunjezuar,qe vetflijohet per te tjeret, me durim te pafund. simbol i zhvillimit,i revolucionit e i humanizmit ....
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
Autori: orgeta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ndjenja
Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mes...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Diktatura
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo… Per k...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...




Komentet e fundit!

Emri: jennie e blackpink
Email: xhenisaku4@gmail.com
Komenti: interneti esht aq kot ndonjehere saqe sgjejm dot nje ese te gatshme tja cojm zyshes jqj per 1 gje sjeni

Emri: iljas
Email: ilipema@hotmail.com
Komenti: ??????????

Emri: ana
Email: ana2020@gmail.com
Komenti: /

Emri: Lindi
Email: WWW.orlindi20@gmail.com
Komenti: Fuck you man wtf is this , this is not essay:

Emri: Armanda rrucaj
Email: Armanda rrucaj@gmail.com
Komenti: Une interneti ne shumicen e rasteve e perdor per detyrat mesimore por nk ngelet pas dhe kumonikimi me te afermit e mi..

Emri: regina
Email: reginaina@gmail.com
Komenti: kompjuteri sherbene per shume gjera sidomos lojra

Emri: ANXHI
Email: ANXH@GMAIL.AL
Komenti: UNE E PERDOR INTERNETIN PER CDO GJE ,

Emri: ANXHELINA
Email: ANXHELINA@GMAIL.COM
Komenti: INTERNETI ESHTE NEGATIV POR NE PRAPE NU E LEME DOT

Emri: anxhela
Email: anxhi-anxhela@gmail.com
Komenti: interneti te sherben per gjithcka, por ne e perdorim vetem per rrjetet sociale

Emri: leasja
Email: lovelylovely223@gmail.com
Komenti:


Emri: samir
Email: girl-three@hotmail.com
Komenti: vetem per fb

Emri: samir
Email: girl-three@hotmail.com
Komenti: vetem per fb

Emri: kalesh
Email: kaleshspata@hotmail.com
Komenti: E perdor internetin per te par porno dhe xnxx hohoho sa qef , o roft ai qe e ka shpik internetin oohohoho

Emri: kalesh
Email: kaleshspata@hotmail.com
Komenti: E perdor internetin per te par porno dhe xnxx hohoho sa qef , o roft ai qe e ka shpik internetin oohohoho

Emri: bla
Email: blabla@hotmail.com
Komenti:

Emri: Miley
Email: mileycyrus@hotmail.com
Komenti: internetii asht negativv por eshte deshira qe te terheq te qendrosh ne internet

Emri: Tina
Email: girl-three@hotmail.com
Komenti: per muu interrneti osht ni sen me efekt pozitiv sidomos facebook qe tbon tnjofshum :P



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com