Data e postimit: 2013-11-25 12:10:27
Lexime: 32081
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
Autori: pamela pami
Shkolla: myslym keta
Klasa: 10
Qyteti: tirane
E-mail: kleardarexhepi@yahoo.com


NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste kur kemi ndier nevojën për shoqëri. Kishim nevojë për dikë që të na dëgjonte me durim, të na qetësonte, të pajtohej me ndjenjat tona më të thella, të kuptonte mendimet që bluanim në heshtje dhe personalitetin tonë. Ne kemi nevojë për dikë që i mban parasysh ndjenjat tona.
Megjithatë të jemi vetëm nuk do të thotë medoemos që të ndihemi të vetmuar. Një njeri mund të jetë vetëm për një kohë të gjatë dhe të kënaqet me gjërat që bën pa u ndier aspak i vetmuar. Nga ana tjetër, ka njerëz që e kanë tmerr të rrinë vetëm. Një fjalor, The American Heritage Dictionary, thotë: «Fjala vetëm thekson idenë e të qenët veçan nga të tjerët, por nuk nënkupton medoemos mungesën e lumturisë. . . . Fjala i vetmuar shpesh përcjell trishtimin që ndien ngaqë je vetëm . . . Fjala vetmi nënkupton që dikush ka dëshpërimisht nevojë për shoqëri». Vetmia është një gjendje e pikëlluar, e mjerë ose e zymtë. Që të gëzojë sërish zemra ka nevojë të ngushëllohet nga një miqësi e sinqertë dhe e dashur.
Njeriu, për nga natyra është qenie sociale dhe vetminë e përjeton shumë keq.Duke qenë se njeriu është qenie sociale, ai ka nevojë për njerëz që e rrethojnë. Përveç familjarëve, të cilët luajnë rol të rëndësishëm në formimin e njeriut, ai ka nevojë dhe për shokë e miq. Ai ka nevojë për një mik apo shok të afërt, të cilit i rrëfehet për gjithçka, të cilit ia hap zemrën.
Po përse duhet të kemi shokë dhe miq të mirë, që të jetojmë të lumtur? Çfarë lidhjeje ekziston mes këtyre të dyjave?
Gjatë jetës, shpeshherë ne jemi të detyruar të sillemi ndryshe nga ç’jemi me të vërtetë, vëmë maska dhe e fshehim personalitetin tonë. Kjo jo për shkak të gabimeve, por për shkak se njerëzit nuk të kuptojnë, për shkak se vetë jeta është ndërtuar e tillë. Një sjellje e tillë, fillon dhe bëhet e padurueshme për njeriun. Ka çaste, kur njeriu ka nevojë ta heqë maskën që mban me njerëzit e tjerë. Ai ka nevojë për një person, i cili ia bën të lehtë heqjen e kësaj maske. Jeta dhe komunikimi me maska, është shumë e vështirë. Ajo i ngjan ngjitjes dhe zbritjes nga një mal i lartë.
Për këtë, ne kemi nevojë për një mik dhe shok të ngushtë, prania e të cilit na bën t’i heqim të gjitha maskat. Një shok i cili na kupton, me të cilin konsultohemi për gjithçka, me të cilin ndihemi mirë, me të cilin udhëtojmë dhe jemi në harmoni, të cilit i rrëfejmë gjithçka, pa frikë se mund të na keqkupton. Pa dyshim që një mik e shok i tillë sjell lumturi e gëzim në jetën tonë.
Vallë a kemi shokë e miq të tillë?
ne shoqerine e sotme, ka nje mungese te madhe te keteij lloji shoqerie. sot shoqeria eshte e shumellojshme, kemi shoqeri te lige, te keqe por kemi edhe shoqeri te mire, te besueshme por te paket jane keto lloj shoqerie ne ditet e sotme.
Të rinjtë, si ato të shkollave të mesme, ashtu dhe studentët e universitetit, kanë nevojë të identifikohen me një shoqëri. Kjo nevojë, shpeshherë i shtyn të pranojnë çfarëdo shoqërie që u ofrohet. Më keq akoma, kjo nevojë i shtyn të pranojnë dhe veset e liga të shoqërisë, vese të cilat nuk ekzistonin në jetën e tyre dhe atë të familjes. Nëse ke shokë të tillë, më mirë distancohu prej tyre. Mos i kundërshto prindërit nëse të kërkojnë të distancohesh prej një shoqërie të tillë. Të mbetesh pa shokë, është më mirë se të shoqërohesh me njerëz të tillë.

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, adoleshenca
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagoj...
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...




Komentet e fundit!

Emri: shkurta
Email: shkurta.idizi@outloom.com
Komenti: Shoqeria eshte shum e mir

Emri: shkurta
Email: shkurta.idizi@outloom.com
Komenti: Shoqeria eshte shum e mir

Emri: B*****
Email: ismetgjonpapaj@live.com
Komenti: super ese kjo/

Emri: mia
Email: miaaaaaaamiaaa@yahoo.com
Komenti: I ke rene pikes ........ylll fare ......ju lumte ......superrrrr ....mora nje note te mire sot ..fale kesaj eseje ...flm per ndihmen ......

Emri: Sibora
Email: www.sibora18@yahoo.com
Komenti:

Emri: nesti
Email: enca.nesti@outlook.com
Komenti: kot fare

Emri: loni
Email: loni@yahoo.com
Komenti: Bravo

Emri: rexho
Email: kleardarexhepi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: kristina hamati
Email: kristina.hamati98@hotmail.com
Komenti: e paske qir fare

Emri: Xhesi
Email: ganoxhesi010@gmail.com
Komenti: Teper e bukur!!!


Emri: Juli
Email: altinbulla@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur me mallgjeu

Emri: aqif
Email: aqif@yahoo.com
Komenti: e paske qare kete ese moj moter bravoooooooooooooooooooooooooooooooo/

Emri: Arbesa
Email: Arbesa_gashi1@hotmail.com
Komenti: Kjoo Vlenn Per shoqerinn e sotshmee

Emri: aqif
Email: budallai@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri:
Email: Serenaserena@gmail.com
Komenti: yyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaa

Emri:
Email: g.serjani@gmail.com
Komenti:

Emri: florentina
Email: florentina_pllana@hotmail.com
Komenti: edua shoqrin evertt

Emri: xhenete
Email: dasa@live.com
Komenti: Me Pelqeu , por ke perseritur shum fjalet e njejta/

Emri: Mary
Email: Maryalwayshappy@yahoo.com
Komenti: Nice job po kjo nk eshte txt shpjegues mi goce

Emri: Ejmi
Email: ejmi.ejmi@tirana.com
Komenti: bravooooo .... superrrr


Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: superr... Vet e ke bere??

Emri: jinna
Email: ronaldorrapaj@yahoo.com
Komenti: vertet e bukur

Emri: dea
Email: nora.nora1@live.com
Komenti: bravoo shume mire

Emri: nora
Email: nora.nora1@live.com
Komenti: shum mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com