Data e postimit: 2013-11-11 18:04:38
Lexime: 18633
dit vjeshte
Autori: Erblina Shala
Lloji: Ese pershkruese
Tema: vjeshta
Shkolla: Asllan Berisha
Klasa: x
Qyteti: rogov
E-mail: Email eshte i fshehur!


Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se qfar ndodhi e mua mu kujtua uaa sot eshte dita e stines se ngjyrave sot eshte dita e vjeshtes .Shiu krionte tingujt e pianos e me dukej vetja sikur isha ne ballot spanjolle . Por diqka mu duk aq keq sepse po shija zogj,dallandyshet e shpendet e tjera se po largoheshin .Linin qerdhet e tyre. Por ne anen tjete shija se si para syve te mi nderronin ngjyr gjethe,livadhet e gjith natyar.Sa bukur gjithqka po ndryshonte.Ne mbremje pastrova duart dhe fytyren dhe mora ditarin e fillova te shkruaj per diten e bukur te par te stines se vjeshtes .Duke shkruar e shija se sa e bukur ishte kjo dite e un e mendoja veten se isha ne vendin e Ismail Kadares.E perfundova shkrimin dhe rash ne gjum per tu zgjuar heret e per ta shijua edhe diten e neserme te kesaj stine.

Vepra te ngjashme
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: soana koleci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqja
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej det me dallge qe ndonjehere kalojme pengesat e ndonjehere jo , ndonjehere e mundim e ndonjehere e mund e ndonjehere humbim. Paqja eshte ...
Autori: Esnaida Mullaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje objekti (Kitara)
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muzikore pa te cilen muzika do te ishte e manget. Pamja e saj eshte vertet nje enigme. Eshte e pabesueshme te mendosh qe nga je dru te cilit i eshte dhene nje...
Autori: medina shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Albion Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per shpendet
Shpendet jane krijesa me te bukura ne tok. Porpos kesaj shpendet jane puntoresepse me fije kashte ndertojn folet e tyre dhe i rritin zogjte e vegjel. Zogjt krijojn bukuri...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PËR DETIN
Deti Adreatik O deti i kalter Me valet e tua Nëra pas tjetres Hiq pa pushu Nëna gjyshe ka ardh Te ti me u fresku Valet e detit shkojn Shala shala nëna gjyshe Lahet si peshki e si ngjala Valet e detit shkojn Nëra pas tjetres Hiq ...
Autori: lundea veizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta nje pranver e dyte
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkojne ne pune ,ne shkolle dhe kudo ku jeta ua servir vjen Vjeshta si nje pranver e dyte zogjet fillojne te shtegetojne e te udhetojne drejt vendeve te ngrohta...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet k...




Komentet e fundit!

Emri: nita
Email: nita123@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: emma
Email: ermelaguri@gmail.com
Komenti: puuuuffffff sa kot kam qef iher me e dit se ca do kesh marr

Emri: begon
Email: albnor_kosova123@hotmail.com
Komenti:

Emri: endrinit
Email: endrinit.2@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: blenadri
Email: blenadri.2@hotmail.com
Komenti: shum e mir a

Emri: era
Email: era_123@hotmail.com
Komenti: Shum mir

Emri: Besim
Email: Alije_ embare@hotmail.com
Komenti: ✋👍

Emri: Tina Osmani
Email: tina.osmani@hotmail.com
Komenti: Mendoj se eshte jarzakonisht nje ese e bukur dhe me vler

Emri: drilon
Email: driloni-loni12@hotmail.com
Komenti:

Emri: stefano
Email: stefanogjini@yahoo.com
Komenti: XD :@


Emri: albina
Email: albina-loqk@live.com
Komenti:

Emri: eni
Email: eni_star@hotmail.com
Komenti:

Emri: xona
Email: xona_17@live.com
Komenti:

Emri: denisa
Email: denisa_el@alblove.com
Komenti:

Emri: denisa
Email: denisa_el@alblove.com
Komenti:

Emri: era.bora
Email: era.bora@live.com
Komenti: mire

Emri: Albana
Email: alba-loqk@hotmail.com
Komenti: shum mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com