Data e postimit: 2013-11-06 19:32:50
Lexime: 73704 |
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje himn` plot jete,qe kemi trasheguar qe nga intikiteti dhe qe fillon te zhvillohet si te ishte muzike apo art.Eshte zhvilluar mbi te gjitha ne raport me njeriun...
|
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit.
Por,perse eshte kaq me vlere arsimi?
Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
|
dashuria per atdheun eshte e shume e madhe saqe nuk mund te shkruhet neper letra . sado larg te jesh te merr malli per vendin ku je rritur ,ku ke ecur per here te pare . mund te jetosh ne mergim por malli dhe zemra qendrojne ketu.
|
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
|
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret.
Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
|
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
|
ese per dashurine ndaj jetes
dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot.
dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
|
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua.
Rendesia e arsyes z...
|
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te varfer i gezohen stines se veres sepse ne stine e veres ato nuk kane te ftoht nuk u duhen dru per ngrohje sepse ATEHER DIELI NGROH ME RREZEN TE NZEHTA
PR...
|
Jeta pa teknologji
Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga ai. Ne nuk mund ta imagjinojme dot e jo me ta realizojme nje dite pa te. Teknologjia ka ndihmua shume ne cdo fushe te jetes me shpikje ose veprimtari te n...
|
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik.
Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
|
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam?
Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo.
Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me ...
|
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
|
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
|