Data e postimit: 2013-11-06 16:44:38
Lexime: 17163
kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Autori: nuk ta them
Lloji: Ese pershkruese
Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Shkolla: nuk ta them
Klasa: 7
Qyteti: nuk ta them
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jane edhe shume persona te tjere.Njeriu nuk duhet te jetoje vetem per veten e tij por edhe per te tjeret .Ta besh kete gje nuk eshte vetem ligj i detyres por edhe ligj i lumturise.Lumturia nuk eshte dicka qe blihet por fitohet .Njeriu mund ta fitoje ate ne disa menyra .Menyra me e mire eshte te ndihmosh te tjeretsepse nese te tjeret jane te lumtur atehere edhe ne kur te shikojme lumturine ne syte e tyre do te ndjehemi mire.Eshte nje gjest shume i mrekullushem qe t’i besh mire tjetrit sepese keshtu ti e ben ate te lumtur . Kjo eshte dicka shume e bukur sepse do te ishte njesoj sikur dikush te bente dicka ne favorin tone.Duke bere kete gje ne jo vetem qe do te bejme te mundur qe keta njerez te jene te lumtur,por gjithashtu ne mund te bejme qe keta njerez te kene aritje te medha ne jete fale perpjekjeve tona.Do te vije nje dite qe ne do te shperblehemi per te gjitha miresite qe kemi bere sepse lumturia e tyre jo vetem qe do tena beje te lumtur per miresite qe u kemi galur .Pra kjo lumturi eshte nje lumturi e dyanshme .Lumturia me e madhe e njeriut eshte qe te doje ate qe ben sepse cdokush qe i ben mire tjetrit e ben jo vetem nga deshira per ta bere ate te ndjehet mire por edhe sepse e adhuron ate qe ben.Cdo njeri ndjehet i lumtur nese ne jeten e tij gjendet dikush qe e ben ate te lumtur .

Vepra te ngjashme
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...
Autori: lundea veizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta nje pranver e dyte
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkojne ne pune ,ne shkolle dhe kudo ku jeta ua servir vjen Vjeshta si nje pranver e dyte zogjet fillojne te shtegetojne e te udhetojne drejt vendeve te ngrohta...
Autori: lirije · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikuar. problemet e botes jane kaq komplekse dhe shikojme qe nuk ekzistojne zgjidhje te thjeshta. kompleksiteti na le gjithnje ndjesine e pafuqise. e megjithate...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: Armela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Komuniteti dhe une
Shoqeria që më rrethon mua jhihat me emrin komunitet në komunitet ekzistojnë edhe rregulla. Unë jam një individ I thjesht dh përshtatem me regullat
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi me serbin. Luftove luftove kosoven ta liroje, dhe me ne fund arrite ate qe doje
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: Xhesika Dedolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Koha e shkuar
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne at...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ne brendesi te kalase se krujes
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Flora Xhaferi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muh...




Komentet e fundit!

Emri: 11
Email: fsdfwfrgfr@gmail.com
Komenti: jett

Emri: As une sta them
Email: tathashe2345@yahoo.com
Komenti: As un sta them emrin.uo motra po kjo eshte super deshtim komplet.

Emri: Lili
Email: Lili.ibrahimaj@gmail.com
Komenti: Shum e mir

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Shum ese e bukur,ndoshta keni perdor fjale pak si shume te njejtat por megjithate me la pershtypje,ndoshta tjereve jo por perseri ju pergezoj per kete ese kaq te bukur....

Emri: nuk ta them
Email: nuk-tathem@live.com
Komenti: Nuk eshte aq e bukur qe te te jap ndjenja kjo ese

Emri: ruensa
Email: ruensa.malaj@yahoo.com
Komenti: / //

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Me pelqeu

Emri: rei
Email: reilumi@hotmail. com
Komenti: Shum e bukur .Sepse duhet te mendojme edhe per te tjeret...,,

Emri: xhesi
Email: jessy@me.com
Komenti: ese koti te njejten fjali ke perseritur ne te gjithe esene

Emri: ghgcgknbb
Email: dchjouezxvhji@ yahoo.com
Komenti: dfhjkbbvddd uhxxxbjnxdt


Emri: elma
Email: elma.hasa@gmail.com
Komenti: yllllllll fr

Emri: anastasja
Email: ana@yahoo.com
Komenti: Eh cka

Emri: kristi
Email: kristivullkani@gmail.comm
Komenti: Me pelqeu shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com