Data e postimit: 2013-10-28 19:31:02
Lexime: 26024 |
Jeta reale e letersia……………………
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
|
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin.
...
|
Dashuria dhe Urrejtja !
Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te qenies njerzore .Kush me shume e kush me pak te gjithe urrejme dicka apo dike , sa me shume ta duam dicka aq me shume do e urrejme .Urrejtja nuk mund te zh...
|
|
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin.
Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se poli...
|
Autori:
Madalena
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
|
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik.
Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-...
|
I forte dhe I pathyeshem. I thelle.
I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njerezore. Me qejf per ujin e ftohte qe kur bie nga qielli shkrihet ne trupin tij. I pamase dhe gjigand. Shikimi I tij shtrihet ne te gjithe boten e njohur. Sy...
|
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend.
Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat.
Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
|
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
|
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Jeta dhe shkenca
SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhgar...
|
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
|
Autori:
Nia T
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Rinia ne kohen e diktatures dhe ne kohen e sotme
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te tyre,ishin te mbyllur ne vetvete,mirpo perseri tregoheshin te sjellshem dhe te edukuar me te medhenjte .
Kur mbaronin gjimnazin mendonin per te ardhmen dhe...
|