Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Lexime: 7349
Permisimi i trafikut rrugor
Autori: Ted Reka
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato:
Papergjegjesia e njerezve
Ngaterrimi i shenjave te semaforit
Gabimi i vete njerezve qe nuk kalojne ne vijat e bardha. etj.

Pra sic shohim jane shume shkaqet qe bejne qe aksidentet te ndodhin. Por si mund ti parandalojme ne ato? Shume e lehte! Cdo qytetar mund te dergoje nje leter bashkise ne kerkim te nje zgjidhjeje kunder ketyre aksidenteve, cdo njeri ka mendimin e tij dhe bashkia do t’i lexoje letrat, dhe do te arrije ne nje zgjidhje. Une kam vecuar dy nga shume zgjidhjet qe mund te jene qe aksidentet mos te ndodhin. Si fillim shtimi i semaforeve ne cdo rruge kryesore eshte nje nga zgjidhjet kryesore. Duhet te themi qe infrastruktura e Shqiperise po zhvillohet nga dita ne dite prandaj dhe keto gjera jane normale qe do te rregullohen me kalimin e viteve. Mendohet qe deri ne dy vitet e ardhshme semaforet do te jene 24 ore ne punim ne ndryshim nga ditet e sotme qe disa as nuk punojne fare. Shtimi i semaforeve do te ndikoje per mire ne cdo njeri, ose me sakte ne cdo shofer. Do te ndikoje me mire sepse shoferi do ta kete mendjen tek semaforet, dhe do te veproje me saktesi. Por nuk eshte kjo e vetmja zgjidhje. Zgjidhja tjeter eshte shtimi i dritave, ne te gjitha rruget. Normalisht ne Tirane meqe eshte kryeqytet duhet te kete dhe ka drita ne cdo rruge. Por marrim shembullin e autostrades Elbasan-Tirane, qafa e Krrabes dhe shume rruge te tjera qe nuk jane te pajisura me drita. Rreziku eshte ne kodra dhe ne vende ku rruget jane te prishura, pikerisht ne Qafen e Krrabes ku rruget jane me kthesa dhe ndodhin disa aksidente nga dita ne dite sepse njerezit nuk jane te pergjegjshem dhe rruget nuk jane te shtruara dhe prandaj makinat rreshkasin dhe bien ne humnere.
Si perfundim ne duhet te jemi shume te kujdesshem dhe gjithashtu te bejme publike disa nga zgjidhjet tona. Shkaqet qe aksidentet ndodhin jane te shumta, dhe zgjidhjet po ashtu, keshtuqe pse mos te marrim iniciativen per te permisuar trafikun dhe aksidentet rrugore?

Vepra te ngjashme
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: BENARD SULA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: JETA DHE VDEKJA
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë
Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi të gjithë njëlloj.Kam preferencat e mia,dëshirat e mia,mendimet dhe idetë e mia,etj.Kjo jam un
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: roney · Lloji: Ese argumentuese · Tema: twin Towers
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje avion godet kullen e pare.Gjorge bush kishte shkuar vetem te nje kopesht femijesh dhe e kishin lajmeruar se avioni kishte goditur kullen e par.Gjorge bush ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ekzistencializmi është humanizëm!
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të jesh hija e atyre që të rrethojnë, të biesh në sy dhe të kesh vëmendjen e personave të cilët çdo kush do të donte t’i kishte pranë. Gëzimi m...
Autori: sidorela musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shendrites i nje erresire
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
Autori: dorina pjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: themelin e dashurise dhe atdhetarise e perben gjuha shqipe
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbrojtur ate nga lufta. ia vlejti ky mundim sepse ne fund te fundit gjuha shqipe rezistoi dhe perdoret mbare boten
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E ardhmja ime eshte ne duart e mia
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate. Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...




Komentet e fundit!

Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Per te shkruar nje ese argumentuese kerkohen disa hapa ose ndryshe teknika qe eshte teza argumente shtrohet antiteza etj . ketu ku jane??? len per deshiruar

Emri: florent
Email: lenti-olti@hotmail.com
Komenti:

Emri: mario
Email: gfds@live.com
Komenti: niceeeeeeeeee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com