Data e postimit: 2013-06-06 18:34:57
Lexime: 5892
ne kruje
Autori: donita osmanollaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nje kale pa kalores
Shkolla: Zenun Cocaj
Klasa: 6
Qyteti: Prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!


“Nje kale pa kalores”
Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije ushtare nuk e munda. Pse…Pse!? Vazhdimisht ia bente vetes kete pyetje Turperohej nga vetja sepse e quante Arberine toke Osmane akoma pa filluar lufta… Trumcaket I peshperitnin mbi tenden e tij te mendafshte se Kruja nuk ka zot tjeter veç Skenderbeut (Gjergj Kastrioti). Si ke ardhur ashtu do te kthehesh me humbje te madhe I thonin ata. Turperohu para ushtareve te tu qe te kane mbetur.Gjersa ne Kruje po binin daullet andej pari kaloi nje kale pa kalores.Te gjithe njerzit mahniteshin nga bukuria e atij kali qe hingellonte ne vetmi sepse I zoti I ishte vrare nga sulltani I urryer. Ishte e quditshme qe njerez nga te gjitha vendet qe ishin kunder sulltanatit turk vinin e luftonin per Arberine.Ne te kaluaren edhe grate luftonin por kishte edhe qe prisnin te shoqet ne shtepi dhe disa nuk ktheheshin, shamite e tyre nuk thaheshin nga lotet per te shoqet e nenave nuk su thahej syri per te bijte.Lotet e tyre nuk derdheshin kot e kudo, derdheshin ne Arberine e pashueshme. Krijoheshin lumenj qe ne ta pinin trimat e heronjte.Krijoheshin rrufe qe gjuanin ne pallatet e Top Kapuas (Stambollit) qe hante e pinte sulltani. Ai kale mallkonte turqit qe ia vrane te zotin. Por fundja lufta keshtu eshte sepse pa te vrare nuk ka liri.Ku nuk derdhet gjak nuk ka liri. Ku nuk derdhet gjak trimash si ne Kruje e gjithe trojet Arberore, ne ate vend ka vetem erresire dhe roberi…

Vepra te ngjashme
Autori: Gabriela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 70 vjet clirim
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: stelina qoku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena ime e dashur
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme ...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 Marsi
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te ...
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: love taylor · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrrat e mia
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti kemi thelle ne sirtar dhe nuk kemi guximin qe eshte celsi per ti nxjerre ato ne drite.Disa madje mendojne se ate celes mund ta kene humbur pergjithnje.Por ...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet. Une personalisht jam e mendimit qe ...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: Arbana Muli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ,shumnjgjyrshe ,rrezet,zogjte,liri lule ,
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndjeja aromen e fresket te pranveres pashë disa zogj te lumtur dhe te lire ata cicronin ëmbel . Une po rrija ne dritare duke i degjuar deri sa erdhi motra i...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com