Data e postimit: 2016-12-08 16:54:21
Lexime: 9637
te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Autori: eda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Shkolla: D,A
Klasa: XI
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme por te falim nuk e bej te gjithe. Pasi mbi te gjitha njerez jemi gabime bejme. por te tolerosh eshte tjeter gje.Edhe pse je lodhur nga shume njerez qe te kan genjyer apo te kan merzitur mendohu ti kuposh dhe mundohu te falesh pasi nese te kujtohet dhe ti ke gabur njehere dhe ke patur njerez redh teje qe te kan mbeshtetur. te kane thene se nuk ka problem se te gjithe gabojme. Prandaj perpiqu qe te falesh se nuk ka me bukur se te shohesh te tjeret et gezuar pa brenga ne fytyren tyre. mos lejo qe te jesh ti tek ndergjegja e tyre.te ecesh perpara do te thot se ne rrugen tende ka mjaft gabime si nga ana jote ashtu dhe e udhetareve te tu po je ti pergjegjez per ti rregulluar ato. Pasi ckuptim do te kishte jete nese do te ishte e rrethuar gjithmone nga te mirat dhe nga njerzit perfekte.Nese shohim nga nje ane kuptojme se ato gabimet qe na rrethojn e bejne jeten tone me te bukur pasi ti ne fund meson te falesh dhe nuk ka gje me te bukur se te kuptosh te tjeret dhe ti thuash edhe ti gjithmone me fal.

Vepra te ngjashme
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: ismail kadare · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese per uren me tre harqe
Në qendër të librit “Ura me tri harqe” gjendet një baladë, dhe ishte më e urtë të përqendrohej vëmendja mbi ndërtimin e ngrehinës e shfaqjen e njëkohshme të legjendës. Për t’ia arritur këtij qëllimi, Ismail Kadareja zgjedh to...
Autori: Renato Ramaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Futbolli
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan....
Autori: Entela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realitet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota e Ideve
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...
Autori: Meti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia dhe e ardhmja
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme. Njerezimi ka ndryshuar shume shpejt ne kohe;ndryshimi eshte tipar i inteligjences se tij.Njeriu eshte ai qe,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u zhytu...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...




Komentet e fundit!

Emri: Megi hoxha
Email: Megihoxha@hotmail.com
Komenti: Mplq shume eseja



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com