Data e postimit: 2013-05-27 04:27:21
Lexime: 38008 |
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
|
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
|
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij simbolet kombetare gjuha etj por gjuha eshte ajo qe nk harrohet kurre psh kombi shqipetar ka shume shqipetare qe jetojne ne troje te tjera si ne itali gre...
|
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemortit..pasi harri kaloi shume kohe ne shkollen e haguortsit zbuloi pasqyren e deshirave.cdokush qe rrinte para saj shihte ate qe deshironte.nje dite harri,rni ...
|
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
|
Jeta aq e bukur por edhe aq mizore.Qenia e bukurise dhe e dashurise eshte nena po e keqja qe vret?Dora qe ngrihet ne te,cdo shenje ne trupin e saj,cdo plagosje cdo lot I saj .Te gjithe e kemi nje nene .ne,femijet, prinderit tane madje edhe zogjte.Nena es...
|
Vendlindja ime
Vendlindja ime
Te dua shumë
Gjithmon me ty
Kam mbërritur unë,
Ishe me Mua
Aq sa ke qenë
VENDLINDJA IME
Ish per te medhenjë,
Vendlindja ime
Mos më harro
Një pikë loti për mua
Për ty është si përrua
Me...
|
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
|
Autori:
Korab Bajqinca
·
Lloji:
Ese shpjeguese
·
Tema:
Në Këtë ese përshkruhet me fjalë të shkurta Gjergj Kastrioti Skënderbeu
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.Tanimë e njohin të gjithë dhe kanë respektë për të,sidomos sheshi ka marrë emrin Gjergj Kastrioti Skënderbeu po dhe përmendorja e tij është në ...
|
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
|
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
|
Paqja...
Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
|
PASQYRA
Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
|
Autori:
Kris Hasa
·
Lloji:
Ese shpjeguese
·
Tema:
Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare.
Ne mitologjine antike Greke dhe Romake
Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
|