Data e postimit: 2013-05-17 13:36:50
Lexime: 7375 |
mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ...
|
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
|
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
|
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
|
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
|
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi...
|
Jeta pa teknologji
Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga ai. Ne nuk mund ta imagjinojme dot e jo me ta realizojme nje dite pa te. Teknologjia ka ndihmua shume ne cdo fushe te jetes me shpikje ose veprimtari te n...
|
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
|
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato:
Papergjegjesia e njerezv...
|
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten
Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
|
La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Chacun vient avec une perception qui représente une partie de sa personnalité . Une définition stricte d'un homme qui a réussi serait : Celui qui a rempli...
|
Tema : Une dhe seksualiteti im
Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ...
Te jesh femer nuk eshte e l...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
|
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
|