Data e postimit: 2013-05-07 14:12:36
Lexime: 48586
8 vite bashk
Autori: alba
Lloji: Hartim
Tema: shkoll
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 8
Qyteti: strug
E-mail: Email eshte i fshehur!


ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe dinim ishin lojrat..Erdhi koha te shkoj ne shkolle ,dita e pare ishte dita me e lumtur por kjo kaloji shum shpejt.Momentet e bukura,momentet e mberzitura i kaluam bashke me shoket dhe shoqet.Luajtem bashk ,rrinim bashk,por kjo nuk zgjati me shume se 8 vite.Erdhem ne fund,u larguam nga shkolla,per ne do te nise nje jete ndryshe,do te shkojme ne gjimnaz por nuk do te jemi perseri me shoket qe kemi qendruar.Ne banka nuk do te ulemi me, persseri.Do te vije shtatori,gjethet do te bien,do te vyshken ,oborret e shkolles do te mbushen me tjera fytyra,tjera hapa.Nga e gjith keto tete vite vec kujtimet na kan mbet.Nuk do te kemi me pushimet e te kthehemi perseri ne shkolle,nuk do te kemi pushimet e ndonje feste qe i dinim me mire se nje arsimtar.Dhe me shumme deshir do te doja te rikthehem edhe nje here ne bankat shkollore,ne klasen tone ku ishte e mbushur plote gezim,dhe do te doja te rikthehem edhe njeher ati gezimi ku u njoha me diturine time te pare.Dhe me shumm keqardhje them.."Lamtumire o Shkolle"

Vepra te ngjashme
Autori: Blendi Bajraktari · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nena ime e Dashur
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Mavis · Lloji: Hartim · Tema: armiku
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle." E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te kohes duke thurrur plane djallezore e duke ngritur kurthe. Ata jane teper dinake dhe ndodh qe njerezit e sinqerte dhe te ndershem bien lehtesisht ne kurthet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur n...
Autori: florjana shamolli · Lloji: Hartim · Tema: per mesuesit
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te miren .Mesuesit na edukojn mesojn dhe na bejn qe te kemi te ardhme sa me te lumtur .Te gjith mesuesit na dojn ne por nganjeher ata jan te detyruar...
Autori: Dritlind Elshani · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.
Autori: someone · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Ku duket balta me e embel se mjalta?! Ne Shqiperi ne vend te tij. Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...




Komentet e fundit!

Emri: Ajogocacutee🥺💞
Email: berattairi14@gmail.com
Komenti: Me plq shum tekstet e tua te cilet kan kuptim dhe Jan shum te Mira 💞veq vazhdoni ✍️

Emri: Ipek
Email: ipek-@live.com
Komenti: bravo eshte shum e bukur

Emri: lejla
Email: lejla-@live.com
Komenti: bravo

Emri: Fiona
Email: fiona.ajrullai_2002@gmail.com
Komenti: Shkelqyeshem!Vetem keshtu vazhdo

Emri: Fiona
Email: fiona.ajrullai_2002@gmail.com
Komenti: Shkelqyeshem!Vetem keshtu vazhdo

Emri: geri
Email: rita.pali@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: bexhet
Email: bexhet-daci @hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: megi megushja
Email: megi@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: lea
Email: lea@gmail.com
Komenti: /

Emri: AnOnYmoUS
Email: anoymous_15@hotmail.com
Komenti:


Emri: lerta
Email: lerta_10@live.com
Komenti: shum e mir veq vazho

Emri: lona
Email: lo_lo@hotmail.com
Komenti: Bravooo

Emri: lona
Email: lo_lo@hotmail.com
Komenti: Bravooo

Emri: lona
Email: lo_lo@hotmail.com
Komenti: Bravooo

Emri: lona
Email: lo_lo@hotmail.com
Komenti: Bravooo

Emri: lona
Email: lo_lo@hotmail.com
Komenti: Bravooo

Emri: lona
Email: lo_lo@hotmail.com
Komenti: Bravooo

Emri: esra
Email: esra.aliu@hotmail.com
Komenti: Bravo dhe ne kemi kete tem e bera njejt si ti mora 5

Emri: Linda
Email: majlinda2000@live.com
Komenti: bravo shum keq

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravo


Emri: erza
Email: erza.-@live.com
Komenti: shum mir

Emri: mina
Email: mimamustafi1@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: rrezarta
Email: rrezarta007@hotmail.com
Komenti: shum shum e mir komplimente

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: me pelqeu

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: rina
Email: Rina_bukuroshja@live.com
Komenti:

Emri: rina
Email: Rina_bukuroshja@live.com
Komenti: bravo shume me pelqeu

Emri: ana
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Emri: lautaro
Email: lau_taro12@hotmail.com
Komenti: mshile moj meqken ti pe din se ke Ismail Kadare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com