Data e postimit: 2017-05-18 18:41:16
Lexime: 36432
Nente vjet kaluam bashke
Lloji: Hartim
Tema: Nente vjet kaluam bashke
Autori: Fiona Ajrullaj
Shkolla: Sh.F."Sllavejko Arsov"
Klasa: 9
Qyteti: Resnje
E-mail: fiona.ajrullai_2002@gmail.com


Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdha per te arire deri ne fundin e dhimshem qe ariva sot.Dita kur i njoftova shoket e mi,ishte adventura me e bukur e jetes sime qe nuk do t'a harroj gjithe jeten.Shoqeria jone ishte,eshte dhe do te jete e jashtezakonshme.Secili prej shokeve te mi kishte karakteristika te vecanta,secili prej tyre kishte ves te keq te cilin e mesova menjehere.Menjehere filluaam t'a kuptojme njeri-tjetrin,filluam t'a duam njeri-tjetrin njesoj sikur te ishin motrat dhe vellezrit tane.Nuk e dija se eshte kaq e veshtire dhe e dhimshme te shkruaj,por me e veshtire eshte t'i kujtoj momentet e paharruara te shkolles fillore.Do te me mungoje cdo gje:bankat e shkolles fillore,pamja e mrrekullueshme nga dritaret e klases tone,por,me shume arsimtaret.Ata,te cilet na udhezuan,na mesuan se si te jetojme.Keshillat dhe kujtimet e tyre jane mberthyer thelle ne zemren time dhe asnjehere nuk do te dalin.Me shume deshire do te doja ti them kohes NDALU!Do te doja t'i rrikthehem edhe njehere kohes dhe klases tone qe ishte e mbushur plot gezim,dashuri dhe energji pozitive nga gjithe ne,do te doja ti rrikthehem gezimit ku u njoha me diturine time te pare.Edi,se dita e fundit e shkolles do te jete dita me e veshtire e jetes time,dhe me shume dhimbje do te them:"Lamtumire,arsimtare te dashur dhe shkolla ime fillore".

Vepra te ngjashme
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: suad murati · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 vite bashk
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per mesuesin tim te dashur
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
Autori: Ardita Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kujtim nga shkolla fillore
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me dy autobuse ne ora 07:30.Shkuam neper disa vende te bukura te Kosoves si Prizren.Istog,Gjakove dhe Drenas.Kjo ishe nje ndjenje e paharruar sepse edhe pak ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Ela Shehu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E dua gjuhen time
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ardhur per tu perballuar me cfaredo lloj pengesash por secili nga ne nuk duhet te heqe dore ne ato se cfare kerkon . Varferia e madhe te ben te largohesh...
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shkolla dritarja e jetes
Dita e pare, O sa gezim, Te gjithe dalin, Te shkojne me nxitim. Te gjithe femijet, Me lule ne duar, Te gjithe presin, Mesueses per t'ia dhuruar. Te gjithe ne banka, Me lapsa ne dore, Te gjithe preshin, Qe te mesojne.




Komentet e fundit!

Emri: ajshe
Email: ajshe@gmail.com
Komenti:

Emri: ajshe
Email: ajshe@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com