Data e postimit: 2013-02-20 19:01:16
Lexime: 19455
1 SHTATORI DITE SHKOLLE
Lloji: Hartim
Tema: 1 SHTATORI DITE SHKOLLE
Autori: greta sedefi
Shkolla: lidhja e prizrenit
Klasa: 7A
Qyteti: peje
E-mail: greta_sedefi1@msn.com


1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezimi ku te gjithe e presin kete dite te mesojne dhe lexojne gjera qe si kane degjuar me pare.Nxenesit e presin kete dite si nje nder me te renderisshmet,per c do nxenes qe meson pa mar parasysh ciles shkolle ia vlen ta duash kete shkolle sepse na meson edukon dhe c do dite na tregon gjera te reja.Pra pa mesim ska gje.

Vepra te ngjashme
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: Dion Rexhepi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Faik Konica
Faik Konica Faik Konica Trim legjendar, Emrin tend, Shkolla jone e mban. Faik, O trim i paharruar, Bustin tend, Ne shk...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Me beso te lutem
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,k...




Komentet e fundit!

Emri: Lees
Email: arjetabiqmeti39@gamail.com
Komenti: Nice😃

Emri: Agon
Email: Ademaj611@gmail.com
Komenti: 1 shtatori eshte nje ditë ku femijet e shkolles mezi presin te shkojne ne shkollee te mesonje e të din gjera qe nuk I din ose qe nuk I kan mesuar e qe do ti mesojne pasi qe te Hyn ne shkoll .

Emri: lindi
Email: artmirbinakaj@zbavitu.net
Komenti: shkruani me shum se bukur o veq pak ma shum

Emri: ujana
Email: ujana.azemi@live.co.uk
Komenti: kjo eshte nje ese shume e bukur

Emri: Dorentina
Email: dorentina.zeqiri11@hotmail.com
Komenti: Nfakt jo bash mir heren tjeter jo 1 Por Një duhet

Emri: Dorentina
Email: dorentina.zeqiri11@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Jeton
Email: tonimontana@live.com
Komenti:

Emri: saranda
Email: sara-avdyli@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: Serafina
Email: sera_2@live.com
Komenti: Nena: Cdo here e pyes veten se a ka me te vlefshme se nena? Jo . Nena kujdeset per ty prej kur te lindeh e deri sa te vdes . pa nene ska jete

Emri: Adelina
Email: bina22@live.no
Komenti: SHklla : Ne shkollen tone te vlefshe ,Cdo dite mesojme gjera te reja dhe te vlefshme . Ne shkolle ne shkojm te mesojm dhe te edukohemi dhe te arrijme dicka te ardhmen ton , ta kemi nje te ardhme te mire dhe me plot gezim.


Emri: fatlinda
Email: fatlindallullaku@hotmail.com
Komenti:

Emri: Erona
Email: erona.guri@hotmail.com
Komenti: Nicee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com