Data e postimit: 2013-04-30 22:44:49
Lexime: 7929
Cili jam unë
Autori: Steisi Ziu
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Unë
Shkolla: Naim Frashëri
Klasa: 2A
Qyteti: ELBASAN
E-mail: Email eshte i fshehur!


Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi të gjithë njëlloj.Kam preferencat e mia,dëshirat e mia,mendimet dhe idetë e mia,etj.Kjo jam un

Vepra te ngjashme
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse Kjo Bot Ta Kthen Shpinen
me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej ne trishtim dhe ashkush nuk e di se qfar trishtimi aju gjithom gati se ma ndalonte frrymarjen e di do ti pranoj te gjitha keto që vin por lutem qe te mos i...
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per shkollen
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. Ne at vend ne mesohemi, me shum gjera pasurohemi Un shkolles i jap dashuri per mua eshte e dyta shtepi.
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: Albi Pupa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
Autori: Debora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com