Data e postimit: 2013-04-17 19:33:45
Lexime: 24424 |
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...
|
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
|
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...
|
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
|
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
|
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xh...
|
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj diten.Ai me te cilin zihemi per disa dite dhe pajtohemi prap.Por une nuk do te jetoja pa shakate e tij .Nuk do e kaloja jjeten pa te.Une nuk mungoj asnjeh...
|
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
|
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
|
Autori:
Elidona Duraku
·
Lloji:
Ese pershkruese
·
Tema:
Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
|
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...
|
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
|
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
|
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
|