Data e postimit: 2015-11-11 19:25:22
Lexime: 22468
nje vend i afert nga femijeria larget
Lloji: Ese pershkruese
Tema: FEmijeria
Autori: Enola Sinani
Shkolla: A.Z.Cajupi
Klasa: 9A
Qyteti: gjirokaster
E-mail: enola.alone@outlook.com


Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte.

nje kujtim i bukur nga femijeria eshte kur shkoja ne kopesht.Kopshti ndoshej afer shtepise time keshtu shkoja dhe vetm .Isha e lumtur pasi kjo qe besoja se me bente me te madhe ,me pelqente te vishja kepuc me taka e ndonje fustan te bukur gjithmon kur luaja ne shtepi.Ne kopesht argetohesha shume pasi luanim,vizatonim etj.E vetmja gje qe s me pelqente ishet kur hanim buke me gjalp, asnjehere sme ka pelqyer ,keshtu detyrohej edukatorja te me ushqente.
Nje tjeter kujtim nga femijeria eshte shtepia e gjysherve .Tek ajo shtepi une kam kujtimet me te bukura .Shkoja gjithmone dhe sa here me jepej mundesia .I kujtoj me madh festat qe beheshin tek ajo shtepi ,ku mblidheshim te gjithe te afermit.Kishte hare ,lumturi dhe gezim ne ate shtepidhe gjithmone ashtu do ta kujtoj.

Te gjitha keto kujtime por dhe shume te tjera do ti kujtoj gjithmone si caste te bukura dhe te pa harueshme .Eshte me te vertet keq dehe pse jo shume e rritur ,nuk mund te kthehesh perseri nje femij i vogel.Kujtimet dhe endrrat jane gjerat qe nuk na bejne te harrojme femijerine tone,por na ndezin deshiren per te qene gjithmone te vegjel..

Vepra te ngjashme
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin qe ne zemer shume lumturi e gezim me ngjallin. Kur isha i vogel po mendoja qe vetem qeshja e lodroja A thua kaq shpejt koha paska kaluar qe ato k...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi personale · Tema: DEDIKUAR MESUESIT QE ME KA VDEKUR
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR MESUESI ME ME VLERE. AI NA RRITI,SI PRIND NA EDUKOI, GJER NE KLASE TE KATERT AI NA COI. AI ISHTE BAZA E EDUKATES SONE GJERSA NJE AKSIDENT TRAGJIK E ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...




Komentet e fundit!

Emri: Veshllapush
Email: vesh.llapush@yahoo.com
Komenti: Po ik o,ca na i ke kto shpifesira .sdini t beni asgje t sakt

Emri: jonaaa
Email: jona_caush@yahoo.com
Komenti: E lezetshme por ka vend per permiresim

Emri: sy bukura
Email: sybukura21@gmail.com
Komenti: sh e bkr fl, shm

Emri: besnik
Email: besnikushpk@yoohu.com
Komenti: bukur.na ktheve femijerine.

Emri: eldrina
Email: eldrina@hotmail.com
Komenti: bravo!je shume e talentuar.BRAVOOOOOOOOO!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com