Data e postimit: 2013-04-07 17:29:37
Lexime: 25088 |
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermje...
|
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
|
“Koha sherben, por nuk ekziston…”
Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por...
|
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
|
Autori:
Madalena
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia
Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
|
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
|
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
|
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
|
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin.
une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
|
Jeta reale e letersia……………………
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
|
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet.
Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
|
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persiper qe te na beje dikushin secilin prej nesh. dhe atehere kur ne mendojme se asgje nuk mund te na ndihmoje na vjen ndermend nje fjale e mencur e mesueses d...
|
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
|