Data e postimit: 2013-04-05 18:53:26
Lexime: 7475
dhelpra dhe dallendyshja
Autori: hani alija
Lloji: Tregim
Tema: dhelpra dhe dallendyshja
Shkolla: jashar bej shkupi
Klasa: 5 b
Qyteti: shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj.
Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te shohim se a e ke zerin e mire?dallendyshja e la
buken ne nje cep dhe nisi te kendoj ciu ciu ciu .dhelpra iki e pa kenaqur.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Tregim · Tema: Letersia
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure ...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Vahide Hyseni · Lloji: Tregim · Tema: Cfarē do të beja po te isha arkitekte
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. Në të cilat do të shëroheshin qindra e mijra njerëz dhe në fabrika do të prodhoheshin. Produkte vendore,do ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: drin balidemaj
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dhe zemer mire ai ishte ne klasen e 4 kurse une ne te 3 ai ishte nxenes i mire mire po ai doli ne klasen e 5 kurse une ne te 4 une nje nate duke nejtur babai...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Esma Rrmoku · Lloji: Tregim · Tema: ,
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje dite hetoi ne lagjen e saj nje grup spiunash.Ajo shkoj te spiunat iu lut ta pranonin,por ata nuk e pranuan. Pastaj kur shkuan spiunat d rrembyen Kejsin .E de...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Fitimi i vetbesimit
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne k...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com