Data e postimit: 2013-04-03 18:29:02
Lexime: 17977 |
Autori:
Eliza Goga
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
|
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,k...
|
Autori:
elizabeta alia
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja:
une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
|
SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
|
Autori:
Sirela Hoxhaj
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
|
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
KUSH JAM UNE?!
SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj.
Jam drite e n...
|
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e
kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
|
Besoj se suksesi nuk jane parate.
Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
|
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
|
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
|
Autori:
Andi
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
Ti deshiron t'i mbushesh mendjen nenes sate se shoku yt nuk eshte ashtu si mendon ajo
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire
dhe ke te drejte por ti nuk mund te fajsosh shokun tim vetem se babai i tij
eshte i pire dhe disi i dhundshem.Ai u ndihe shume keq qe ti i the te mos te
takohet me me mua....
|
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
|
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
|
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
|